Jag skulle behöva hjälp ifrån mina blogg läsare - för jag vet att ni finns - det har jag koll på - bara att ni är dåliga på att ge kommentarer.

Men jag funderar varje dag på vad jag ska göra för mina extra pengar jag får snart.
Jag kommer på nya saker hela tiden - vilket betyder att jag vill ha ALLT för tillfälligt.
Det absoluta viktigaste är FRISÖREN!
Mitt hår är sjukligt slitet så att jag nästan kommit till en punkt att jag kommer att skämmas för att gå dit.
Men klippa topparna som kommer vara mer än ett par toppar och slinga håret är prio 1.
Sen vill jag så gärna göra min tatuering.
Jag vill ju ha 2 som jag velat ha i flera år.
Men den ena har jag börjat tänka på mer nu då våren har kommit och man visar lite mer hud.
Vill nämligen ha en riktigt snygg skorpion på min vänstra fot.
Jag vet att det kommer att göra fruktansvärt ont just på foten - men jag SKA ha den.
Men jag hittar ingen fin skorpion som jag bara känner för DEN vill jag ha.
Så om någon vet någon snygg bild, säg gärna till =)

Inga kommentarer: