Nu sitter jag och väntar på att Bamse Flash ska komma! Första gången jag ska passa honom över dagen.
Så det blir långa rundor i parken och ett besök i hund rast gården.
Hoppas att det går bra!
***
Igår så satt jag hela kvällen och drömde mig bort genom att kolla på andras inredda hem.
Jag hittade en ny sida styleroom heter den - där sätter personer in sina bilder på deras hem.
Alltså vissa har sjukt bra smak.
Jag älskar också inredning - men man kan liksom inte göra så mycket om man inte har pengar.
Men denna sida inspirerade mig riktigt mycket.
Alla olika stilar, färger aaaaa...nice, nice!
***
Idag cyklade mannen till skolan - och det är låångt bort - jag hoppas att han klarade det! Har fortfarande inte hört något ifrån honom - han ringer nog som vanligt i pausen - så får vänta 6 minuter till.

Inga kommentarer: