Måndag

Känner mig stolt!

Har precis varit ute en runda med Flash och han var duktig!
Först var det svin kallt fastän jag hade mjukis byxor och polo me vår jackan men det är ju för jag har ju i princip ingenting i kroppen.
Det är bara på morgonen när jag sovit varmt & gott och dricker mina koppar kaffe som jag inte fryser.

Iallafall så kom jag hem och började laga mat till mannen.
Jag känner mig stolt att jag kunde klara av att laga mat och dessutom en av mina absoluta favoriter - Jordnöts grytan...JAMJAM!
Nu ska detta inte bli till en vana men jag var tvungen för att nu har ju mannen lagat mat i en månad själv men jag var tvungen för att jag hittade jornötsburkarna som håller på att gå ut i datum (sånt checkar han sällan) så onödigt att slänga.
Plus att han var ju duktig och cyklade till skolan idag - ett under att han hittade dit med cykeln - så jag tänkte att han säkert var trött när han kom hem.
Och jag hade rätt - han blev jätte glad haha.
Det var ju såå längesen han fick maten serverad här hemma.
Tänk att det redan har gått en månad.
Aja vill inte prata för mycket om det - d e ett bad omen som vi säger!

Att göra denna veckan om inget annat dyker upp!

*Idag - passa Flash
*Imorgon - passa Flash
*Onsdag - passa Henry eller besöka Lina
*Torsdag - jobba
*Fredag - besöka Lina eller Susanna
*Lördag - PAPPA HAR KOMMIT HEM *LÄNGTAT*
* Söndag - umgås med pappa

Inga kommentarer: