Jag vill me flytta...

Hm, nu har Flash kommit och jag har precis druckit mitt morgon kaffe och skickat in Mattias in i vårt sovrum så vi kan sitta här i vardagsrummet.
Ska ut på morgon promenaden med Flash som längtar att få gå ut hehe.
Men jag fick ju ingen "mat" igår så jag måste promenera till jobbet och hämta den. Skit störigt att jag nu inte har en cykel.
Plus att jag måste gå med Flash - lite jobbigare känner jag.
Sen har vi inga cigg så jag vet inte hur jag ska handla det iheller.
Mattias lär ju sova några timmar till den sömntutan!
Han kan verkligen leva för att sova haha.
Pratade med papsen igår - HAN KOMMER HEM PÅ FREDAG - WOHO!
Längtar!
Och Cickie, Erika och Adrian ligger säkert vid polen nu och njuter av solen, värmen ka aaaalllt i ALANYA! (*avis*)
Lina flyttar imorgon
Malin flyttar imorgon
Mamma flyttar nästa vecka
JAG VILL OCKSÅ FLYTTA!

Inga kommentarer: