Pingst helgen

Älskar denna bilden för att jag försöker vara passionerad och blundar medans mannen inte kan hålla sig för skratt hahaha....Jag älskar dig min underbara livspartner! Jag har varit dålig på att blogga nu när solen och värmen varit framme.
Var som sagt och fotograferades förra veckan och bjuder där med på en bild på oss ifrån vår egen kamera.
***
Jobbade 10 tim och 15 min 3 dagar i streck och jag lovar er att jag var totalt slut i fredags kväll.
Hade det inte varit för solen & värmen hade jag knappt klarat av det - man har ju den allra minsta näringen i kroppen för tillfälligt och det gäller att dricka mycket vatten PÅ jobb som jag har svårt för eftersom vi är ute hela tiden och inte alltid man får tag på toalett när nöden skulle slå.
***
Lördagen låg vi i Beijan med mina 2 kusiner Matte och Mike.
Mike passade även hans tjejs brors barn så de spelade fotboll och jag låg och njöt. När vi kommer hem efter att jag kämpat med min bränna så är det istället mannen och Matte som fått färg.
=(
Gårdagen låg jag hela förmiddagen på vardagsrums golvet med fönstret helt öppet och solade - jag fick faktist färg.
Skit härligt att kunna sola helt näck och ingen ser en hehe.
Vi tog sedan en låång promenad över hela området och bulltofta fältet och drömde oss bort - vi vill ju ha en stoor trädgård...*snyftar*
Men man får hålla hoppet vid liv att en dag så kommer dagen D!
***
Idag vaknade jag 8 har ingen aning hur men det var skönt att stiga upp då. Promenerade saaakta saaakta till banken och satte in pengar så vi kan betala den försenade hyran. Men jag hade redan ringt MKB och sagt att betalningen skulle bli försenad.
Pest och pina satte jag mig precis och betalade hyran och bredband, allt annat har jag redan betalat förra månaden. NU sitter man här och har 300:- kvar och vi har en limpa som ska betalas hans busskort och min cambridge.
Jag kan fan inte sluta nu när jag har kämpat - jag kan inte sluta bara för att jag inte har pengar nu när jag kommit en bit på vägen.
Jag vet alltså inte vad jag ska göra.
Tjänar 100:- imorgon på att jag ska passa en hund över natten men vad hjälper det?
Ah, jag blir galen...vi blir galna...men vad ska man göra?
Kärleken är det enda som håller oss vid liv!

Mån: Banken, betala räkningar, rensa alla papper, träna.
Tis: Passa Bamse Flash
Ons: Jobba till 17.15
Tors: Jobba till 13.00
Fre: Jobba till 15.30
Lör: TVÅ ÅR SEDAN JAG OCH MANNEN BLEV SAMBOS......VAR TAR TIDEN VÄGEN???????
19/5-Erika blir 31!
28/5 Erika, Cickie och Adrian åker till Alanya - SKRIKER AV AVUNDSJUKA!
11/6 - Cickie blir 56!
13/6 - Mamma blir 45 - fira i deras nya hus...YEAH...ÖNSKAR VACKERT VÄDER!
MIDSOMMAR..DEN BÄSTA DAGEN PÅ HELA ÅRET OCH JAG JOBBAR.....ÄR SÅÅÅ AAARG!

Så ser Maj & Juni ut hittills.

Inga kommentarer: