Bli buzzador like me

http://www.buzzador.com/se/buzzador/register.php?refstr=Vanillaz

Om ni följer denna länken så kan ni bli buzzador som mig själv.
Jag har varit med där i snart ett år och fått 3 kampanj erbjudanden.
Det första så fick jag hem ett paket med Extra halstabletter typ 12 påsar med tre nya olika smaker som inte har kommit ut i butiken än - jag blir då den som testar och ger bort några påsar till andra (mina vänner) som testar - sen skriver jag en rapport inne på buzzadors hemsida och det får jag poäng för.
Alltså det enda man behöver göra är att registrera sig på sidan och när man fått sitt första paket ska man rapportera.
AALT ÄR GRATIS - det kollade jag upp noooga innan jag gick med.
Jag fick ett erbjudande i vintras minns inte vad det var - men det var någon teknisk grej som jag inte förstod mig på - därför tackade jag nej till kampanjen.
Så nu istället så har jag precis fått hem mitt paket med Dove´s nya roll-on och dusch creme serie.
Jag fick en dusch creme och 6 deodranter.
Har precis skrivit min rapport på deras sida och har nu 1000 poäng.
Så jag rekomenderar detta till er som läser min blogg - registrera er där ni kommer inte bli besvikna.
Man gör förstås en profil på sidan också och kryssar in vad man är intresserad av.
Många av mina vänner har t.ex fått barnmat, blöjor, pasta & annat roligt.
Enjoy!

Inga kommentarer: