Helgen

I lördags var det som sagt Eurovision Song Contest och det var RIKTIGT DÅLIGT! Alltså jag var så sjukt besviken på Europa så jag näst intill blev arg.
Först tog jag och mannen ett långt romantiskt bad med levande ljus och kittet.
Det var riktigt härligt och avslappnande med badkulor och badbomber.
Men Mattias kom mitt i allt och störde oss och ringde på dörren fastän han har nycklar haha.
***
Vi bänkar oss framför tvn och lyssnar igenom alla låtar.
Jag kan inte fatta att Sverige kom så lågt - att det endast blev placerade som nr 18.
Jag fattar det inte - jag tyckte verkligen om den låten och det var verkligen en vinnar låt.
Sen fattar jag inte hur Grekland och Turkiet kunde komma så högt.
OCH RYSSLAND? Alltså....jaja jag förstår inte vad europas öron hör med.
Men, men djupt besviken blev jag.
Det enda som var trevligt var att Ryssland aldrig har vunnit, detta var deras allra första gång så det tyckte jag var kul.
Och Armeniens låt har verkligen fastnat i huvet på både mig och mannen - vi går och nynnar på den hela dagarna här hemma och har haft den på repeat hela gårdagen.

Vi har även pantat alla pappas flaskor och burkar haha. Det var roligt att släpa med det till affären - sen köpte vi smuggel ciggaretter som också det var roligt.
För denna gången var det inte ägaren som jobbade som vi hade hoppats på.
Så när jag kommer in säger jag "eh har ni prince"....han unge killen som stod där han bara "öööh jaaa" med värsta pinsamma blicken.
Han fatta nog vad jag menade - mannen bara helt högt "ALLTSÅ BILLIGA" haha...han bara eeh jaa...polska eller....Vi bara i värsta kör JAAAAA hahaha...alltså det var så ball om man hade sett hans uttryck för hur han skämdes.
De var dyrare en de L&M vi köpte innan 30:- paketet - men väl värt det.
Smakar helt normalt plus att det inte var polska det var danska.
YES!
;-)
Nä nu ska Mattias kolla sin mail och Henry har precis kommit så jag ska bara duscha, klä på mig och sen sticker vi till posten.
SO LONG!

Inga kommentarer: