Pappas ankomst

Vi kom aldrig iväg för att hämta min mat i torsdags.
Jag fick lite smått panik men tog då istället en "varma koppen" som smakade skit!
Det var inte alls gott - och jag saknade bara min Cambridge!
***
I fredags så vaknade jag tidigt - gjorde mig iordning och promenerade till jobb - en LÅNG promenad.
Det var riktigt varmt och jag hade en tjockare tunika och svarta leggins så jag var väldigt varm!
Jag hämtade min efterlängtade CK och då ringer papsen mig.
HAN ÄR I KÖPENHAMN!
Yeah, så jag ville ju såklart möta upp honom då han skulle ta tåget in till Centralen.
Så jag beslutade att GÅ till Cantralen ifrån mitt jobb - FY FAN!
Det var ingen liten promenad.
Gick fort som fan och det tog nästan 45 min.
DÅ är det LÅÅÅNGT!
Jag var helt slut när jag saktade in och då ringer han och han har hoppat av i Svågertorp....TYPISKT!
Så jag promenerade vidare mot värnhem och då kom han och hämtade mig där.
Han blev helt paff - att han jag hade gått ner i vikt - det var en sorts bekräftelse för mig att han la märke till det.
Han sa "Min habibti (älskling) du är så söt"
Jag blev helt rörd och kramade han hårt.
Har ju saknat honom sjukt mycket!
Han körde mig hem för att Flash skulle komma till mig.
Jag väntade in Flash och mannen och Mattias kom hem så vi promenerade vidare till pappa.
Alltså jag var helt slut ifrån de tidigare promenaderna idag och hade ont av sko skav.
Vi satt hos pappa och kollade bilder.
Jag fick en jätte söt nyckelknippa och mannen fick en likadan.
Det roliga är att på ena sidan står där Yasmene och andra sidan Arkan. Men meningen är att det ska stå JASMINE OCH ERKAN HAHAHA.
Jasmine är mitt andra namn, mitt arabiska, som endast pappa och hans sida kallar mig.
Sen fick jag solglasögon och 2 par skit fula skor och 2 skit fula klänningar haha, men jag hade tänkt att låna mormors symaskin så kan jag sy dem till kjolar istället haha.

Inga kommentarer: