Tävling

Nu har jag och Fatina bestämt oss: Vi ska TÄVLA!
Inte vem som är bäst - utan detta ska göra så att vi pushar oss mer.
Vi kommer alltså att pusha varandra.
Läste nämligen i någon blogg att en tjej och hennes kompis tävlade om vem som kunde gå ner ett visst antal kilon till midsommar.
Så nu har jag snott den idén!
Vi börjar imorgon den 24/3 och söndagen den 11/5 ska vi har gått ner 10 kg.
Vi kommer sätta upp våra delmål på varje 5 kg - och mitt första delmål blir att gå till frisören som jag är i stort behov av just nu!

Sally kom också hem igår ifrån sin vistelse i Gran Canaria (som jag igentligen skulle spendera med henne) och hon kommer vara hemma ett litet tag tills hon åker iväg för en längre tid igen.
Hon - tränings freaket nr 1 ska pusha mig hela denna veckan med träning.
Imorgon blir Bas jympa som vanligt med kusinerna hoppas jag då vår tid är inställd så istället blir det 16.00 - hoppas dem kan då.
Sen är resten av veckan fri - då ska Sally och jag träna fläsket ur mig.
PLUS att på torsdag är det löning och jag investera i en stegräknare...WWIIEE

VÅR - NU KOMMER JAG!

Inga kommentarer: