Super dag

Vaknade av att ha sovit riktigt gott och att det ar sol ute.
Men nu har det helt plötsligt börjat snöa och det har det gjort i ett antal timmar nu här nere i söder, men det har inte lagt sig för att det är blött.
Varning för halka antar jag!

För en stund sen skulle jag platta håret, men det blev inte av...jag satte mig på Cross trainern och efter 10 min var jag helt slut!
Men jag är faktist ändå stolt över mig själv haha.
Nu sitter jag med ett äpple.
Och jag räknade FAKTIST frukosten i points imorse, så vi får se.
Har ingen mjölk här hemma så dte blev ingen havregrynsgröt, och vi har fått hem 2 limpor gott bröd, och inga pengar har vi så vi måste äta upp dem så de inte blir gamla så jag kunde inte äta knäckebröd iheller.
Så 3 bröd skivor blev det idag, 2 med mjuk ost & 1 med ost skivor.
*Mumma*
Nu äter jag på ett äpple för första gången på MÅNGA år =)
Sen blir det soppa och knäckebröd till middag för att få bort alla slagg produkter i kroppen efter denna intensiva fett veckan med kusinen & hans flickvän + melodi festival helgen =).
Sen blir det ett gym pass med de 2 andra kusinerna ikväll.
Tror detta blir en riktigt bra dag!

Förra veckan så satte jag ut en annons på blocket om att passa hundar - jag undrar hur det kommer att gå.
Jag ska träffa en hund imorgon och se hur första mötet blir, isåfall så ska jag passa hunden under påsk!

Good bye my lover, good bye my friend!

Inga kommentarer: