De borde få känna på stryk!

Har jobbat idag!
Underbart att det är så ljust ute på morgnarna så man vaknar till och inte får ångest och hör att sängen skriker.
Fick höra en hemsk nyhet på jobb.
En god arbetskamrat hade blivit överfallen av 3 tonåringar på rosengård där vi jobbar i en tunnel.
De hade gett henne något slag i bak huvodet för att hon inte hade pengar på sig.
Äckliga typer....de borde få känna på riktig stryk!!!
Men det är Malmö..."Här vill jag leva, här vill jag bo" men f-n va mycket skit som händer här dagligen.
Tänker på mina framtida barn...vill ju att de ska växa upp i ett bra samhälle, inte med kriminalitet & droger som vardag!

Kom hem & diskade en stor disk fastän vi bara är 2 pers i hushållet, käkade en dålig lunch och startade med middagen.
Det blev äkta svenne mat för hela slanten.
Hemma lagade köttbullar med kokt potatis och brun sås med lingonsylt...*mumma*

Sen slumrade vi till på soffan men väcks av att papsen vill ha me mig till Ikea för att han hade fastnat så för Sannas gardiner sist vi var där hemma.
Men jag sa att vi får ta det imorgon, jag var alldeles för trött och dessutom skulle de stänga vilken minut som helst.

Jag skulle behöva ett parfym skåp - eller ett litet vitrin skåp att ha alla mina fina nya parfymer i.
Det måste vara i glas, då jag vill se dem varje gång jag besöker toaletten hahaha.
Så har ni tips så ge mig gärna.

Satte ut min blogg adress på familjeliv och undrar vad jag har gjort.
Nu blottar jag hela mitt liv ju.
Men why not, detta e ju nätet, vem som helst kan hitta hit.
Så man får väl inte vara för personlig.

Natti, natti!

Inga kommentarer: