Ikea saker jag vill ha


Detta ställ, vill jag ha i badrummet med badhanddukar och min parfymer!
Snygg tavla


Min efterlängtade spegel till hallen
Detta bordet är det perfekta sminkbordet, med en låda att ha allt, sen kan man sätta upp en snygg spegel och spotlights...perfekt till sovrummet




Sängbord som tillhör MALM sängen


Fäll mattan, som jag redan har 3 st, men jag vill ha en ny en VIT haha
Denna lampan diggar jag starkt

Denna med - i vit



Denna har jag velat ha i så många år jag minns - men inte passat in min höga amerikanska soffa - vill ha 2 st



Detta kompletta smink bord - inte så snyggt men kanskeee...


Vinröda gardiner till vårt sovrum som går i vinrött (min favorit färg)
Härlig tavla
Tidningställ - är jag i STORT BEHOV av, denna passar perfekt till vårt svart & vita kök - men jag är nog i behov av 2 st om inte fler =)

Inga kommentarer: