PÅSK i vårt hus






















Så här ser det ut hemma hos oss!
Nu är det Påsk pyntet framme - men har inte så mycket av det....
Nytt för i år är iallafall ägg kopparna i från City Gross haha.
Har haft storstädning idag skönt - och jag lovade att berätta vad jag skulle ha på mig - ett vinrött nattlinne.
På träningen hade jag svarta mjukis byxor med playboy i strass...YEAH, till det hade jag en svart tröja med märket DIOR i strass det också YEAH YEAH och en rosa aprikos munk jacka av märket BILLABONG....Hade håret uppsatt i en knut med snebena =)
Alla kläder var ifrån Alanya - billigt & bra =)
See ya




2 kommentarer:

Anonym sa...

Haha, som jag skrattade när jag läste. Så blingbling när du tränar *yeah wow* you go girl! haha. Så träningssnobb!!! :D

Så fint du har pyntat! Roligt att se på dina fina bilder! :)

Älskar dig! PUSS!
Mami.

~*♥*~ sa...

Hahaha, jag skrattade nog när jag skrev inlägget också....jag måste bli en modebloggare nu ju det sa jag ju till dig HAHAHAHA