Tess hjärta Mattias

Ja snabbt har denna vackan gått.
I måndags kom min kusin Matte till mig och på tisdagen kom hans nya flickvän Tess hit.
Hon var ju helt underbar - perfekta svärmorsdrömmen - perfekta svägerska drömmen.
Önskade bara att jag verkligen hade en sådan svägerska - men tyvärr har jag en häxa till svägerska, men denna tjej Tess- hon kommer bli min svägerska, då Matte e min nya lillebror.
Hon gav mig ett perfekt intryck - och 6 parfymer 3 prydnads saker och öronhängen....visste inte hur jag kunde ta emot allting - men det gjorde jag haha.
Kändes som min födelsedag eller julafton...
Och tro mig nu vill jag gå in i duschen 2-3 gånger om dagen bara för att smörja in mig och parfymera mig i lyx.
Första dagen gick vi hem till papsen en snabbis & lånade bilen, körde till möllan för att handla Thai mat att ta med hem och hyrde 2 filmer.
Satt och käkade här hemma med en massa gott & blandat jag hade köpt hem.
Dagen därpå jobbade jag kvällen, men när jag kom hem hade de hyrt en film och vi kollade på den.
Dagen där efter jobbade jag morgon, sen var jag hos tandläkaren, har fått en ny då min föraa har slutat och den nya är en kines.
Jag blev lite rädd för honom, men vet inte varför haha.
Han berättade dumma saker som om det var första gången jag var hos tandläkaren, men jag tror att han var nyexamerad tandläkare- och ville ha någon att visa sig för att han kunde haha.

Jag handlade lite & hyrde en film.
Väckte turtur duvorna här hemma som sov halva dagen.
Vi år mysig frukost och sen stack dem ut en runda medans jag gjorde min Cheddar lasagne.....och dem älskade den......hihi...
Hon gjorde sin berämda sallad....and belive me...den var aaassss gooodd!
Jo, där var oliver i, som jag HATAR men de var fyllda med ost och det gick faktist igenom munnen....

Sedan satt vi och kollade på film.

Dagen efter det gick vi på stan en snabbis sen vinkade vi av dem, de skulle åka hem, hem till Kalmar.
Jag & mannen kom hem och jag blev irriterad som bara den för att jag hade glömt att köpa lim till att klistra in mina foton i fotoalbumet - och det var till störst del därför jag åkte in till stan, men så glömde jag det.
Jag fick ett smsm av min gulliga Tess - att bakom en sak i badrummet hade hon gömt ett par öronhängen ifrån Pilgrim till mig....asså hur gullig får man bli.
Förtjänar jag detta?
Hon fyller år snart - och vad ska jag ge henne?
Har ju inte ens råd att ta bussen själv.....aaa
Inte nog med det så har jag fått en hemsk räkning på elen- som jag ska ringa om på måndag.
Sen måste jag betala dumma CSN som jag skippade denna månaden för att jag köpte Mary Kay produkter (som jag längtar tills jag får hem)
Sen planerade jag att gå till frissan och klippa mig till en snygg frisyr och slinga håret.
Faten har fyllt år och jag har fortfarande inte gett henne något.
Karsten fyller år snart.
Jennifer fyller år snart.
Min söta lilla fadderbarn har jag inte gett något än.
Annica fyller år snart.....
VAD ÄR APRIL FÖR MÅNAD IGENTLIGEN?
Detta är ju värre än julen.
Nästa vecka är det påsk då mamsen & K kommer hit på middag.
Sen hade vi planerat gå på Big Bowl hel kväll med Anja & Genzi.
Sen kommer mitt träningskort att ta slut.
Sen kommer våren - vår jacka - kläder.
Sen kommer mors dag - mammas födelsedag.............
Det värsta av allt är väl att jag inte fått något jobb, absolut ingen j--la butik i hela Malmö verkar tycka om min CV....
Måste kanske ha expert hjälp!

Iallafal idag, så blev det storstädning här hemma plus en himla massa tvätt.
Jag & papsen åkte till Expert för att kolla problemet med min älskling - kameran!
Där fanns inga problem utan varför bilderna blev så suddiga var för att den var inställd på närbild (fastän den var kass på närbilderna)
Så vi stod i en timme för att hitta vart man tog bort inställningen...till slut fattade butiksbiträdet som tydligen v ar expert på kameror haha....det var bara en liten rund sak framme på kameran man skulle vrida om HAHAHA...vet du som alla i hela butiken asgarvade....min pappa ströp honom nästan hahahaha, det var så ball.
Så nu har jag fina bilder igen----FINALLY!
sedan åkte vi till Triangeln - Nöjesmagasinet för att Matto min kära kusin hade glömt att lämna en film som nu blev 2 dagar försent, så jag sprang snabbt in & lämnade den och sprang ut igen för att jag inte ville betala haha.
Sedan åkte vi till Möllan för att papsen blev sugen för baklawa, vilket jag inte var sugen på & då blev jag stolt att jag inte ens smakade hihi.
Köpte med lite till mannen också, sådana speciella turkiska med sirap på.
Fattar inte hur man kan äta sånt sött.
*SPY*
Sen åkte vi hem till Sanna för att hälsa på en stund, lillen har ju blivit så stor.
Han är 2 veckor idag!
Och Sanna e så fin som mamma!
Fast man kan fortfarande inte fatta att det är sant.
Jag gav tillbaka min älsklings serie DH och en tuggring till lillen, men viste inte att det var från 3 månader haha.
Vad vet jag om barn???
Hon var lite besviken på mig för att hon trodde jag skulle vara den som hälsade på hennes oftast, och detta är första gången jag kom sen hon födde, så jaa....jag måste skärpa mig.
Jag har bestämt fika med Faten.
Hälsa på Jennifer i hennes nya lya.
PromenadER med lillen & Sanna.
Gå ut med Anja & Genzi.
Till mamsen & K.
Min nya planering är att åka upp till Matte & Tess i Kalmar.
Men jag får nog skärpa mig, jag måste verkligen TA TAG I MIG SJÄLV.
Jag måste komma ut ifrån hemmet & inte bara till jobbet.
Jag måste träffa folk
Jag måste bli social!!!

Inga kommentarer: