Saknar Alanya

Ertan (Min animations chef) & jag gör vatten gymnastik till gästerna i poolen. Jag håller i mini club dansen för småttingarna på kvällen
Idag har varit en fin dag, solen sken och det var varmt ute.
Nu känner man att våren är på väg!
Hoppas bara att denna sommaren blir bra - då vi stannar hemma för första gången....Jag kommer att få kraftig ångest det vet jag, men har man inte pengar såå..
Iallafall så hamnade jag på en tjejs blogg där hon skriver om hennes sommar i Marmaris (en annan turist stad i Turkiet)
Jag fick sådana känslor att jag bara vill åka ner en hel sommar igen.
Detta året blir det inte ens en vecka.
Usch!
Jaja, större problem finns det, men sakna gör jag, och tror att jag ska sätta mig i soffan snart med min turkiska make och glo lite på alla de 7 banden jag spelade in med min älskade videokamera.
Se hur brun man var, hur smal man var, vilka fina klänningar & kjolar man hade varje dag (använde inte byxor en enda gång=)
Hur fint solblekt hår jag hade
Se hur roligt man hade...aaaa

Inga kommentarer: