Burlöv Center

Är en trötter idag - orkar inte skriva - inget!
Vill skriva dumma saker men gör inte det - men det kommer det också så småningom.
Har varit på Burlöv Center idag - tänkte bara fönster shoppa MEN....jag hittade presentkort i plånboken...=) wwiiee...

Så det blev den tunikan jag ville ha som var svart & vit som jag letat efter men inte funnits i min storlek.
Plus att den var lite för lik en annan tunika jag har.
Så jag köpte likadan som jag ville ha men i plommonlila färg typ.
Visar bild senare!
Jag fann även 2 champange glas inne på Duka som jag hade 500:- i presentkort på.
De är jätte söta med hjärtan på - som jag & mannen vill ha på vårt bröllop.
Så nu har jag 2 saker på min bröllops check lista....
-Öronhängen
-Champange glas..
WOW....hahaha...bara 98 saker till typ.

Nöjd var jag och gick hem och bakade pizza =)

Inga kommentarer: