Otto

Idag fick jag träffa hunden jag ska passa i helgen.
SÅ underbart söt och liten.
Blandning av Chiuhuaha och York shire terrier.
Ägarna verkade också vara jätte snälla och måna om den lille - såklart!
När mannen kom hem kollade vi på andra delen av Gudfadern - men hann bara med halva av den delen då Jennifer kom med mina produkter.
Sprang ner för att hämta dem men då hade hon blivit av med en foundation till min ena kusin så vi körde hem till henne & kollade men där fanns den inte iheller.
Aja det löste sig till slut.
Sätter in bilder på produkterna imorgon så TESS kan se dem haha.
Är så glad att de äntligen är här - så jag kan köra en spa kväll ikväll hihi.
***
Frukost:

3 knäckebröd 1,5
3 msk honung 3
3 koppar kaffe 0

Middag:

½ pangasu (vet ej stavning) filé 2
1 msk ströbröd 0
4 msk olja 8
½ påse potatis mos 4
Broccoli 0

Kvällsmat:

1 äpple
(Äpple har faktist blivit gott)

Motion: Ingen
Sparade: 2

Inga kommentarer: