Måndag

Dagen började dålig då jag drömde en konstig dröm om mitt x.
Dessutom sov jag till 12.30 som INTE är likt mig alls.
Men pigg & glad var jag när jag vaknat.
Tränade 16.00 med kusinen.
Det var första gången vi provade på medelpasset och det var jobbigt.
Vi tyckte inte alls om instruktören och upplägget var jätte konstigt.
Man märkte även att många inte hängde med då hon inte sa vad man skulle göra utan bara gick över till en annan övning och förväntade sig att alla skulle kolla på henne.
Sen 10 min innan slutet tog musiken slut haha.
Har kollat upp torsdagen och då ska vi träna ytterligare ett medel pass och hoppas att det är bättre - det är ialf en annan tränare.

Då vi är fattiga så fick jag ta ifrån vår lilla (stora) spar bössa, där sparar vi alla små mynt - och den har vi tagit ifrån hela helgen, men idag var där bara kvar en kronor & 50-öringar - så jag trallade iväg till närbutiken och han ville inte ha dessa mynt av mig.
Jag blev chokad då pengar är pengar som jag sa till honom, men då sprang han in på lagret och visade hur mycket mynt han redan hade.
Men hallå - är det mitt problem?
Jag ska ju handla ifrån dig....nej det ville han inte ta emot.
Jag blev arg och sa att han nu har förlorat mig & min man, mormor, farbror och även alla mina grannar...då sprang han efter mig och försökte be om ursäkt men jag bara gick ut ifrån den smutsiga butiken.
Jag vände mig om och sa att det är inte bara pga detta utan även för att dina varor är gamla HAHAHAHA.......

Så jag gick till den andra närbutiken lite smått irriterad och log för mig själv...men lite chokad var jag nog...som sagt pengar är väl pengar..!?!
DENNA MAN VILLE IHELLER INTE HA MIN VÄXEL.....jag fick endast köpa ETT paket cigg, inte 2 som jag ville....han visade också upp sina högar med växel, och tog handen på hjärtat och sa tyvärr, jag behöver inte mer...
Alltså det är precis som att säga tyvärr jag är så rik att jag inte behöver mer pengar .......SAY WHAT....alltså detta är första gången jag råkar ut för detta.....
Går man till storhandeln typ Willys, Ica eller City Gross då blir de över lyckliga för växel men här i dessa smutsiga butiker tackar de nej till pengar.
Jag blev skit arg denna gången och sa "JAG VET ATT DU HAR SMUGGEL CIGGARETTER UNDER DISKEN" hahahahahaha....han blev helt chokad och sa HUR VET DU, HUR VET DU.....sen gick jag ut ifrån butiken med ett stort smile hahahaha.....

Ringde min pappa och berättade (då det var han som sa åt mig att gå till den affären) Han blev rasande och sa - "NU kommer jag - om han bara visste att du var min dotter.....(hahaha) Jag kände mig liten igen - så stolt för min starka pappa haha.
Papsen ringer sen och säger att han varit i butiken och skällt ut honom (HIHI DET ÄR MIN PAPS)
Han hade bara sagt "Oh Nizze jag visste inte det var din dotter".....jäkla mes!!!
Sen kom min pappa med en femhundring till mig och sa åt mig "Min dotter handlar aldrig med bara växel"
Jag tror han skämdes lite - för att det framstod att jag inte har pengar HAHAHA....

Frukost:

4 koppar kaffe 0
3 knäckebröd 1,5
2 msk honung 2
1 msk marmelad 0,5
1 vitamin drink 0 (hoppas jag)

Middag:

2 msk olja 4 (hatar mannen som alltid gör allt med SÅ mycket mat fett)
1 buljong tärning 0
Lök 0
Vitlök 0
Champinjoner 0
1 burk krossade tomater 0
2 ½ Cevapici (vet ej hur det stavas) 4
Valfri mängd vit pasta 4
Ketschup 0

Kvällsmat:

4 riskakor Dill & gräslök 3

17 totalt!
Sparade 3
Bonus ?

Ska ta reda på hur många bonus points man får för ett jympa pass.

Inga kommentarer: