Min klädsel -WHO CARES?


OJ...såg nyss att detta kommer bli inlägg nr 102 - det är mycket skrivande tycker jag....=)

Igår kollade vi på melodifestivalen - och mina favoriter var -Sibel och Charlotte Perelli.
Sibel kom ju med i andra chansen och Charlotte direkt till Globen.
Let the best man win!
Vilken nörd man igentligen blir som gift kvinna haha.

Idag har jag jobbat hela dagen - tråkigt!
Jag förstår inte varför ingen har svarat på mina CV jag skickat - vad är det jag har gjort för del igentligen?
Jag tycker jag har bra meriter - inte bästa utbildningar men bra erfarenheter, kanske har jag skrivit för långt personligt brev...vi alla vet ju hur bra är på att skriva kort =)

Jag har märkt på min älskade make hur han har flörtat till sig mig hela helgen - han vill verkligen inte att jag åker till Gran Canaria....(Jag ljög för honom igår och sa att jag skulle åka ändå) först spelade han, gick med huvodet högt och låtsades inte bry sig, men hela dagen idag slingra han in sig, lagade mat, hämtade vatten så fort jag skulle upp, hämtade alvedon när jag fick huvodvärk, låg i mitt knä i soffan under hela filmen, smekte mig i håret & masserade pannan.......WOW...ska d krävas något sånt för att man ska få all den ömhet & kärlek man behöver...?!

Jag nämde att min mamma vill ta mig till New York en vacker dag och det var helt plötsligt ok....MYSKO...vad vet han vad jag & min mamma kan hitta på hahaha.....

Har annars tänkt på mitt gudbarn eller jag får säga fadder barn då barnet inte kommer att döpas utan ha namngivningskalas istället - har tänkt så mycket på att få ett eget - jag vill ju självklart vänta - men antar att det är klockan som tickar fram moderskänslorna.

Har läst lite på andra bloggar, bara tonårstjejer som skriver om mode...jag tycker det är kul med mode, men jag förstår inte hur de kan tycka att det är SÅ viktigt.
Visst hade jag haft pengar & kropp så hade jag nog shoppat ihjäl mig, men att ständigt tänka på vad det senaste är och att man INTE kan matcha den till den måste ju tära på vardagen.

Vill ni så gärna veta vad jag har haft på mig idag så kan jag berätta min snygga klädsel.

Ett par leggins(H&M) - ett par svarta mjukis byxor på(H&M - har haft dessa sen jag gick 8.an) - svarta strumpor(?) - svarta NIKE joggingskor (?) en svart lång armad tröja (H&M från mamma) en plommonlila melerad polo tröja(? har även haft den sen jag gick gymnasiet -SLITEN) och min jobb skjorta på (By:ROSENGÅRD Hemtjänst)
Brun melerad kort jacka By:H&M...

Mmm...vilket mode freak jag är - allt ifrån H&M hahaha.....yepp thats me....I love H&M.....snyggt & billigt.

Kommer berätta vad jag har på mig imorgon när jag har städ dag här hemma.
Just det...Mitt hår var nersläppt och plattat - skit snyggt, men när jag jobbade satte jag upp de i en klämma, hade även snebena idag....sminkade mig med Loreal och Maxfactor....
Hoppas jag inte har glömt något =)

Dagens gullo: Pappa ringde mig 19.00 när jag sov i soffan - och frågade om han skulle hämta mig ifrån jobbet....glad blev jag men hade redan slutat.....Tack för att du tänkte på mig!
För första gången var det inte jag som ringde han haha.
Har nu bestämt med mamsen att HON KOMMER PÅ LÅNGFREDAGEN
Yiippii....Då ska jag & mannen bjuda på Påsk middag - och sen ska hon stanna här HELA helgen....NIIICCEE.....Då har vi planerat att besöka kusinen och ha ytterligare en tjejkväll....
ÄNTLIGEN börjar vi bli en familj igen....

2 kommentarer:

Anonym sa...

"vad jag & min mamma kan hitta på hahaha....." Hey hey, ta det lite piano nu...hehe. ;)

Mamajama.

~*♥*~ sa...

hehe, ja man vet ju aldrig haha