Svar Liza

Hej Liza!

Jag ber om ursäkt att jag ej svarat dig tidigare. Roligt att du ändå fortfarande läser min blogg. Hoppas allt är bra med dig och va roligt att din pojkvän ska komma hit på besök. Abdos och Özens frukt är turkägda, det är vanliga livsmedelsbutiker med bland annat turkiska livsmedel. Sedan har vi hela Möllan där det finns bland annat turkiska bakverk såsom baklawa. Malmö har mycket att erbjuda från världens alla hörn. Där finns ju även två turkiska restauranger som jag känner till Sultan Palace & Ankara. Finns säkert fler mindre. Köpenhamn har änu fler om ni åker dit där. Hoppas nu att han kommer att trivas här i kylan. Min man kom hit för närmare exakt tre år sedan och då är det mysigt och trevligt med alla juleljusen tända. Om ni vill kan ni alltid höra av er så kan vi kanske t.o.m få in en träff, hade varit trevligt!
Kram på dig!s

2 kommentarer:

Tutku sa...

Glöm inte den turkiska magdans och folkdansskolan ;-)

Liza sa...

Åh, tusen tack för svaret!! Vad gullig du är! Så spännande med ert nya hem! Det är jätte kul att följa med på era äventyr :) Önskar er all lycka i det nya fina hemmet! Det hade varit super kul att försöka få in en träff med söta du/er när han kommer! Han kommer om 1,5 vecka, nu börjar det bli nervöst, :) Man är som ett barn på julafton igen, haha. Ha en underbar helg och jobba inte ihjäl er i hemmet! :) Kram på dig!!