Jag behöver mera sömn

Har inte sovit gott alls.
Vaknade först av att dumma Sanna ringer och väcker mig, trycker bort henne och då vaknar Bino som hoppar upp i sängen och vill kela.
Erkan tar armen runt om mig men jag vill bara sooooova!!!
Blir irriterad av allt när jag inte lckas somna och går upp 09 och nu sitter jag här.
Jaha, vad ska jag göra nu när allting är färdigt och inte börjar jobba förän om 2 timmar. Får väll power walka till jobb istället för att cykla. Finns inget annat att göra - hoppas dagen på jobb blir bättre än denna morgon.
Ont i ryggen har jag också då jag sov med håret i en knut - hur det kan få mig att ha ont i ryggen vet jag inte, att jag aldrig lär mig.

Bye for now!

1 kommentar:

Elisabet sa...

Ja nä nätet går inte tyvärr osm du säger så är det rätt personligt och jag tror inte att jag skulle få fram nått över nätet.
Jag började faktiskt med tarot kort för massa år sen när jag inte mådde så bra heller. Det blev som en terapi kanske man kan säga... Man fick lite klarhet i situationen och efter det så har jag använt dom när det känns som att jag behöver lite vägledning:)

Utbildningen börjar i januari och på sommaren så blir vi nog i Marmaris juni och juli tror jag. Beroende lite på pengar och boende å så. Ska ni åka ner i sommar?
Cumhur har ju heldags sfi nu... Han läser sfi från 8 på morgonen till 4 på eftermiddagen. Så man kanske kan säga att det är hans jobb? Han ska plugga vidare sen efter sfi och sen jobba tror jag. Jobbar han nu så blir det slavjobb för lite pengar och han missar massa av sfin.
Hoppas verkligen att din dag blir bättre än morgonen!
Kram!