Paradise Hotell

Har inget speciellt att skriva faktist, men känner mig ganska trogen till bloggen igen så har ändå ett behov av att göra det varje dag nu =)

Kan ju berätta att jag OCH Erkan tro det eller ej är helt besatta av Paradise hotell. Besatta är väll lite att ta i, men ser man två avsnitt på raken kan man ju knappt bärga sig till nästa.
Ser ni på Paradise Hotell?
Vem tycker ni ska vinna & vem ska åka ut?
Jag vet inte, tycker bara det är sjukt roligt när dom fightas och lurar varandra, man blir ju lite små chokad varje gång någon vänder ryggen till. Lögner & svek är inget jag vill ha i mitt liv men att se på det är alltid roligt *tss*

Nu ska jag bocka av min "vardagsrums lista" och samla ihop kvittona för att se vad allt har kostat, tänkte att det skulle bli kul att se i slutändan.
Speciellt om man ska sälja det en dag så har man svart på vitt vad man har lagt ner.
Fick även lite reklam idag att där finns en 3:a ledig här i området, tänkte tipsa lite vänner om den hihi. Hade varit roligt som jag tidigare sagt att jag bildar mitt egna lilla Wisteria Lane här, dock utan mystiska mord.
Erkan beklagar sig över att vi köpte bostaden för lite högre än vad det var värt, och det kan jag hålla med om, men nu är vi här, what to do?!

See ya my blogg readers.

Inga kommentarer: