Onsdag, glömt datum...

Har haft lite mardrömmar i natt. Eller kanske inte mardrömmar för andra men för mig, samma drömmar om & om igen som får mig att tänka på det hela dagen och dagen blir då förstörd, varför? Varför drömmer jag dessa drömmar? Handlingarna är aldrig samma men personerna är. Jag måste kolla upp det för annars blir jag knäpp.
Var får man tag på en drömtydarbok?
Måste även spå mig, kanske hon kan tala om för mig vad detta är för jag orkar inte känna så, mår dåligt hela dagen av detta.

Aja, över till annat. Tapetseringen är klar och Erkan gick nu iväg till Hornbach för att köpa listor bla.
Jag är färdig med mina morgonbestyr och ska alldeles strax ut med Bino på lång promis sen blir det att cykla in till Malmö till jobb.

Hoppas er dag började bättre än min....Kram!

Inga kommentarer: