Mys kväll

Nu var det ju inte meningen att bli så djup som i förra inlägget, kanske blir det så om man bloggar varje dag som jag inte gjort på en bra tid.

Åter igen till kvällen som varit.
Vi kom hem och åt min brors goda lasagne. Han säger att den slår min och jag säger att min slår hans så nu ska jag bjuda på min lasagne nästa gång vi ses haha. Dessutom ringer mamma och säger att hon lagat samma idag och tänkte på oss då vi har älskat denna maträtten sedan vi bodde hemma.

Vi bar ner tv´n och tog fram playstation och började spela Buzz. Brorsan vann på "Mega quizet" för att han #stal" mina poäng :/ och jag vann på "Music quizet" vad ska man säg - i love music!

Det var jätte mysigt att ha dom här, synd bara att Erkan var tvungen att lägga sig tidigt eftersom om en timme börjar han faktist jobba. Shit vad tiden går fort (har läst bloggar haha)
Erkan har idag fixat alla listor som jag tänkte fotografera i morgon. Och burit in våra soffor som haft sin plats i te rummet. Så i morgon blir det min uppgift att försöka inreda så gott det går.
Det är lite svårt när man VET att man inte ska ha dessa klumpiga fula stora sofforna här och kasta soffbordet ska vi. Vi har dessutom ingen tv bänk än så tv´n har vi på ett gammalt litet högt dator bord. Så får julpynta så gott det går. Erkan har t.o.m satt upp julgranen - gulligt! Fast den är tyvärr inte så fin, den är lånad från pappa då jag aldrig ägt någon. En plastgran inköpt i Polen faktist haha. Men det ser ut som vissa delar fattas. Men man tager vad man haver =)
Får prova sätta upp gardinerna jag köpte också och se om det passar.

Nu hörde jag steg från ovan våningen - baby har vaknat och ska jobba - och här sitter jag fortfarande.
Får ta och tvätta av mig sminket och en snabb kisse tr för Bino sen blir det sängen.

Natti

Inga kommentarer: