Vill nanna



Klockan är strax innan två och jag vill bara gå upp och lägga mig. Mina ögon är så tröta och jag är riktigt öm i hårbotten, antagligen för jag haft mitt hår uppsatt i en knut sedan jag tvättade håret IGÅR.
Men Erkan vaknar vilken minut som helst och ska iväg och jobba några timmar så jag vill inte gå upp innan så jag väcker honom. Vet själv hur det är att vakna några minuter innan alarmet sätter igång, skit störigt för man tror att man har flera timmar kvar av natten att sova.
Btw så vaknade jag 12.00 idag - helt ofattbart alltså.
Dagen gick ganska fort, inte konstigt haha. Städade lite hemma för Claudia skulle komma.
Vi satt och myste i soffan med pepparkakor. Hennes mage har blivit så stor. Hon beräknas den 13:nde men kanske sätts igång redan nästa vecka - spännande!

När hon gick lagade Erkan middag, han skulle göra vår tonfisk/potatis gratäng för andra gången denna veckan men varje gång är det något som fattas. Så det blev stekt skivad potatis med lök & överbliven prinskorv. Man tager vad man haver.
Klockan är nu över två och jag har inte hört några steg på ovanvåningen - har han inte hört klockan? Jag vill ju soooova.

Natti natti



(En smutsig hund är en lycklig hund =)

Inga kommentarer: