Lördag 5/12-09

Godmorgon!
Har precis ätit en brakarfrukost. Är mätt så jag håller på att spricka. Men har märkt att jag inte äter lika mycket på kvällen om jag äter en rejäl frukost.
Ska strax ut med Bino på lång promenad och undersöka mer av området här.
Plocka bort lite saker från vardagsrummet så vi kan rulla över målarpappret när vi ska börja måla taket och riva ner tapeten. Ska bli spännande att se hur detta går med en livlig valp här hemma. Valp är han kanske inte längre, snarare unghund....min bebis!

I kväll är jag bjuden tll en arbetskamrat. Hon och hennes vänner ska ha myskväll, men jag vet inte om det är smart att smita undan hem ifrån, från allt arbete. Dessutom vill jag inte vara trött i morgon, min sista lediga dag från jobbet.

Ha en fin lördag!

1 kommentar:

T sa...

Det går bra när som. Imorgon eller övermorgon kanske? Vi vill gärna ha det gjort snart för det ser hemskt ut här (ja du har jus ett bilderna haha). Men har han tid nu när ni flyttat och allt?
Kram