Nya tv-bänken

Här är lite (många) bilder på tapeten i vardagsrummet. Ska ta fler bilder på små detaljer. Även bilder på tv-bänken vi köpte från IKEA. Är nöjd med den fastän den vi igentligen skulle ha en annan från början som var mycket lägre. Men denna ar mycket förvaring som är bra.
Det som behövs nu är

*Gardin stång + knoppar (tror jag har hittat vad jag vill ha från Ellos)
*Gardiner (Vita tråd)
*Ljusgrå soffa
*Silvergrå rya matta
*Taklampa
*Kandelerbar (stavning?)

Inget av detta (förrutom gardinstång/gardiner) tänker jag köpa förän vi hittat vår soffa (som kommer ta månader har vi förstått =(


































2 kommentarer:

Elisabet sa...

Gud va fint ni fått till det! Jag gillar verkligen ditt tapet val!
Kram!

Laura sa...

WOW, vilken jättesnygg tapet gumman! Älskar den! Hoppas att det är okej att jag sparar en av bilderna av tapeten på min laptop så jag kan visa den för Ahmet senare..? :)