Willys

Denna dagen har varit svår!
Det enda jag tänker på är mat - inte bättre blir det när man fått sin lön och springer raka vägen till Willys.
Papsen körde oss -och vi har inte träffats på en vecka - jag hade verkligen saknat honom.
Mannen fick handla - men han fick lite smått panik då allt han skulle handla var till han själv.
Jag ville ju inte ha något - så han fick fråga mig om allting - "Har vi det hemma"? ...det var så roligt - för då vet han nu att det är JAG som har koll på allt.
Mat, ekonomi - ja allt!
Hihi!
Har aldrig sett så långa köer det var på Willys -helt sjukt vad folk blir gamar när de har fått sin lön.
Löning och på en fredag -puff!
Jag tror vi stod MINST 40 min i bara kön.
Nu lagar han mat - han kom precis in i rummet och frågade om han skulle stänga döreen -p.g.a matosen - och så smilade han - jag har verkligen bett han att hjälpa mig med detta - och det gör han =)

Har nyss lagt upp en av mina favorit låtar genom alla år - en riktig klassiker.
Oh Gud så kär jag var i Lady Love Cool James (LL COOL J)

Inga kommentarer: