Jennifer from the block

Igår satt jag och snackade hela natten kändes det som med min arbetskamrat på msn.
Hon är en av de 2 bästa på jobbet.
Vi babblade om allt ifrån sex till sex HAHAHA.
Hon har det lite bull nu när hennes "gubbe" är på semester och saknaden är stor.
Tänker då tillbaka hur jag hade det med min förra kille då han tyvärr satt inne.
Lååånga telefon samtal varje dag utan att träffas - det enda man gjorde var att föreställa sig hur det skulle va när vi träffades nästa gång.
Aja- tiden går så fort ändå så när han har kommit hem så är tiden som bortblåst.
Håller iallafall tummarna för dig sötis - att denna veckan kommer bli speciell.
Detta inläget är tillägnat Jen HAHAHAHA.

2 kommentarer:

Anonym sa...

TACK GUMS!!!! ja saknaden e stor! men d sägs att den som väntar på nåt gott väntar aldrig för länge! hehehehehe
tack även för att du tar dig tid att lyssna dom gångerna jag behövt d som mest, d värmer i mitt hjärta ska du veta!! du e BÄST!!!
kul att du ska få berätta den romantiska historien om dig och din man, för alla som behöver uppmuntras nu inför dessa sköööna vår kvällar!hehehehe
love ya!!! girl din sanna romantiker....
LYCKA TILL!!! kramis jen

Anonym sa...

Naaaw, såå sööt du e. Blir helt rörd av din kommentar - klart att jag är där för dig - det är man som vänner! *LUV*/kmms