2 goda nyheter

Jag i Alanya 2006 -låtsas att jag är en av Baywatch brudarna HAHAHA

Idag tog mannen ledigt ifrån skolan.
Vi promenerade i värmen till torget till apoteket för mina p-pills har tagit slut. Passade på att även köpa alvedon och fotkräm - behövs ju nu när man ska visa fötterna i sommar =)
Sen gick vi vidare till värnhem och till segevång. Stack hem till pappa för jag var så kissig men där stannade vi i flera timmar fastän han inte var hemma.
Jag städade hela lägenheten - vilket behövdes...sånt där man inte kan "se" - typ under soffor.
Satte upp nya gardiner och rensade lite.
Mannen satte upp en ny fläkt vi köpt till papsen.
Han blev glatt överraskad när han kom hem hihi.
Pappa hade även 2 underbara nyheter.
1. Var att han ska åka till Syrien IMORGON! Han ska alltså åka till hans hemland för första gången på 30 år. Helt fantastiskt igentligen för honom - jag är så glad för hans skull.
Han ska dessutom bila ner - igenom Turkiet...usch scary.
Det är ju mannen största dröm - att bila ner men nä, tack.
De kör som f***ing galningar!
Andra nyheten - vågar jag inte berätta än.
Han har iallafall köpt en STOR sak - som unnar mig vääääldans mycket.
Men först när allt finns på plats DÅ kan jag berätta och DÅ kommer jag ÄNTLIGEN ha en sak i mitt liv att stryka *WOW*
Spännande ska det bli iallfall - men nu har jag hundra ideér hihi.
***
En annan sak är att jag har börjat förstå mig bättre på besöks-statistiken på min blogg.
Jag kan inte se VEM det är som är inne på min blogg men jag kan se mycket annat.
Så stämmer detta - att jag har SÅ många besökare - VARFÖR LÄMNAR INGEN KOMMENTAR???
Jag vill ju HA KOMMENTARER=)=)=)..
Iallafall är det fotboll ikväll igen - ARG - så ingen Desperate Housewives för mig - men jag får se reprisen på söndag istället - och endast därför FÅR han kolla på sin fotboll haha.
So long!

Inga kommentarer: