Me and Sal



De här söta skorna fick följa me mig hem idag ifrån Din Sko för endast 149:-

Idag vakna jag redan vid 8 för att det var den enda tvätt tiden tillgänglig.
Det var nycket skönare än vad jag trodde att gå upp så tidigt - speciellt när man hade att göra hela dagen.
Så jag satt och väntade på Sally heeeela dagen - till slut vid 16 kom hon.
Vi åkte till stan och hittade det jag ville ha direkt.
Däremot hittade jag inte en enda tunika.
Blev jätte besviken - jag som för en gång skull ville komma hem med en ny outfit.
Men nää, jag hittade super många toppar och linnen men jag ville ju att de skulle vara längre.
Aja, varmt var det på stan ialf - riktigt skönt!
Jag säger bara en sak - Sally - du har hittat rätt!

Har haft en riktigt mys pys kväll me mannen.
Vet inte vad det är som gjort det så mysigt - men vi har helt enkelt bara legat och hållt om varandra och pratat en himla massa roligt prat om förr.

*I love my husband*

Inga kommentarer: