SÅ SÖT

Idag var vi i parken igen - men denna gången gick vi runt hela området - gick säkert i över 2 timmar - UTAN JACKA! Har ingen aning hur många grader det var men VARMT var det. Kom som en chock faktist då solen inte ens var framme.
Pratar nu med Faten på msn - om vårt eviga problem VIKTEN!
Asså ORKA bry sig - men vi gör det ändå.
I helgen ville jag bara driiicka - men ack nej - minns en gång jag drack när jag gick på CK för läängesen - jag blev full på ett halft glas - så nä tack!
Antagligen var jag så sugen på det bara för att jag inte fick hehe.
***
Min man e bara för söt!
Nyss skulle jag ut i köket och hämta ett glas vatten - då kommer han springandes till dörren han stängt för att han lagar mat - och ska hämta vatten till mig.
Han vill inte att jag ser maten eller luktar den haha - så söt!
Tack för att du hjälper mig gullet!
Nu ska jag lägga in dagens låt - som jag fett har shakat min as på dansgolvet för nårra år sedan.
Den blev en stor hit när "Save The Last Dance" filmen kom ut - och GUD så många gånger jag sett den filmen - för att de dansar underbart!

Inga kommentarer: