Vecko Revyn


Igår satt jag och surfade lite på familjeliv - då ser jag en tjej som söker ett par som träffats under sin semester.
Då jag och mannen träffades så - så mailade jag henne.
Hon mailar tillbaka - och till slut ringer hon upp mig.
Hon berättar att de på Vecko Revyn ska göra ett inslag av tre olika par och vi är ett av dem =)
Antingen kan vi komma upp till Stockholm och bli intervjuade personligen och då få betalt för resekostnaderna eller så kan vi ta det på telefon då de redan har en frilans fotograf här nere i Malmö.
Helst ville jag åka upp - men det blir så komplicerat - måste leta boende & sånt, då vi bestämde att ta det imorgon på telefon istället.
Det ska bli spännande.
Vi ska bli kändisar HAHAHAHA - nä, skämt & sido, men kul ska det bli - tänker bara på fotografen - jag kommer ju att se ut som ett fetto!
Jaja, mitt eget fel...

So long!

Inga kommentarer: