Karsten 50 år GRATTIS

Idag har jag passat Henry - så söt så!
Vi var ute i parken och promenerade länge - länge! Inte en enda hund stötte vi på.
Med Zita stötte vi på hur många som helst.
Så vi gick hem till pappa och jag gav honom de svarta ljusen jag köpte till honom förra veckan.
Låter inte nice, men de var sååå nice till hans nya silvriga krona han har i vardagsrummet.
Han hade även bytat ut alla sina dörrar i lägenheten så nu ser det så snyggt ut.
Som han säger "Sakta, sakta"....en sak i taget - annars blir man ruinerad!
Pratade med mamma lääänge i telfon idag, mysigt! De har äntligen hittat ett fint hus som har FÖRBINDELSER över huvodtaget.
Tågstationen ska vara precis utanför deras hus, så ÄNTLIGEN kan vi träffas lite oftare.
3 km ska det vara till stranden och hon tänker köpa 4 cyklar så när vi kommer och hälsar på ska vi cykla till stranden...aah mys pys - känns som det är jag själv som ska flytta.
Men jag lovar att varje helg jag är ledig i sommar så ska jag åka & hälsa på - om de nu har flyttat tills dess.
***
GRATTIS KARSTEN PÅ 50-ÅRS DAGEN!
Jag skickade bara ett kort till dig men lovade en middag & presenten väntar här hemma - men inte föräns i mailet du skickade förstod jag att det vara hela 50 du fyllde.
Så jag får ändra min plan lite - får bli något litet större! =)
***
Nu kollar Sally igenom min CV vad som ska justeras - nervös är jag haha!
***
Jag är ledsen idag - kan inte berätta varför - orkar inte....igentligen borde jag vara arg på mig själv, men det jag fick höra idag - tog på mig hårt!
Varför ska det vara så svårt???
Ja, det är en fråga till mig själv!
Life is piss!

2 kommentarer:

Anonym sa...

I LOOOOVE Greys anatomy :D

Anonym sa...

Usch vad har hänt då? Berätta imorgon! Puss & kram, mamma!