Jeopardy



Idag fick mannen vakna tidigt då han och pappa skulle på "Handledar utbildning" så han kan få övningsköra med min pappa.
Så onödigt men kanske bra ändå.
De satt där i 3 timmar och lyssnade och höll nästan på att somna haha.
Nu är det bara sista pappret att skicka in till vägverket sen kan han äntligen få övningsköra här på Malmös gator.
***
På kvällen så satt vi och spelade Jeopardy - det var SÅ ROLIGT!
Vi blev helt galna och jag vann tror jag hihihi.
Men vi var tvugna att leta igenom alla frågor till lätta kort - det är extremt svårt spel alltså.
Så nu har jag bestämt att antingen ska vi köpa oss ett barn jeopardy eller någon liknande fråge spel OCH ett monopol.
Det har vi haft innan men har ingen aning vart det har tagit vägen, så många gånger jag & min familj har flyttat är det inte konstigt att vi blivit av med det.
Men det är min nya uppgift innan Tess & Matte kommer nästa gång.
JAG ÄLSKAR SPEL!

Inga kommentarer: