McDreamy


(Grey´s Anatomi gänget)





(Patrick Dempsey a.k.a McDreamy)

I torsdags så kom min kusin & hans kära Tess till oss.
Denna gången fick jag ett jätte skönt kuddfodral i sammet som är så mysig att ha i soffan.
Jag fick även ett jätte fint kort som hon skrivit.
De sov över och när de vaknat (15.00) så åkte vi för att hämta mannen ifrån hans skola.
Vi käkade och sen åkte de hem igen.
Då kom en tjej som ville att jag skulle passa hennes hund.
En blandning av dobermann och boxer.
Men såg mer ut att vara boxer/labrador.
Iallafall så bara älskade jag hunden.
Han var EXAKT som min gamla Tyson (V.I.F)
På alla sätt & vis - och framför allt BLICKEN!
Den dödade, jag blev helt knä svag - Jag saknar Tyson så sjukt mycket!
Det ska bli roligt att få passa denna vovve, det är ju lite mer min sort av hund. Att kunna aktivera & gå långa rundor i parken & så.
***
I lördags & idag så jobbade jag, skönt väder och vi har mindre att göra på jobb så det var nice.
Irriterad på mannen blev jag för att han inte hade lagat mat så jag gick & lade mig i sängen och sov till hans väckte mig "Darling, dinner is ready"...haha bra man vet vad man ska göra för att sätta igång dem.
***
Tyvärr har jag kollat färdigt säsong 1, 2 och 3 av Gray´s Anatomi och har INGET att göra nu denna dag.
Får nästan ångest....man har varit helt bändad i soffan hela veckan - men nu finns där inget.
Hade jag haft pengar hade jag köpt så många boxar....Beverly Hills, Melrose Place, Lilla Huset På Prärien, Anne på Grönkulla, Desperate Housewives, Sex And The City, Grey´s Anatomi och många, många fler.
Jag har ALDRIG sett Sopranos, men såg att Sanna hade den i sin dvd samling - så kanske ska låna den & se vad det är för nått.
Jag ska köpa en box snart men jag säger inte vilken det är - men jag ska dela den med "någon" så hoppas att denna personen blir glad =)
***
Fick 35% rabatt på en framkallning som jag nyss gjort så väntar på nya bilder på posten i veckan.

Inga kommentarer: