Sommarpanik

Ja, då har solen varit framme några dagar i streck vilket betyder att det är VÅR!
Alla är glada och njuter av vädret och att sommaren är här.
Men jag har fått fet ångest - har suttit hemma nu flera dagar i streck för att jag mår dåligt - och det blir ju inte bättre då - utan bara änu värre.
Så idag gick jag faktist ut och promenerade i parken i rask takt - det var otroligt härligt!
Att gå ut och lyssna på lite musik och samtidigt prata med mamsen.
Satte även ner lite saker i källaren och har blivit intervjuad idag av den tevliga tjejen ifrån Vecko Revyn.
Ska träffa fotografen om 2 veckor men då känner jag lite panik.
Först så är det ju Maj om bara 2 veckor och det innebär att det snart är sommar och jag sitter på samma feta arsle som jag gjort hela tiden.
TIDEN GÅR....KAN JAG INTE FATTA DET!
Så nu har jag fått "Sommar panik".
Här är en liten lista på vad jag vill få fixat innan sommaren verkligen är här.

*Banta
*Köpa nya kläder
*Frisören
*Bli brun
*Vaxa mig
*Spara


Banta - lyckas jag aldrig med!
Köpa nya kläder - har inga pengar!
Frisöre är ett MÅSTE innan fotograferingen och överhuvodtaget - har inga cash!
Bli brun - inte ens det har man råd med!
Vaxa bikini - kommer inte hända denna sommaren p.g.a ekonomin men är väl inget måste.
Spara - HAR INTE ENS RÅD MED DET!

Jaja, ORKA tänka på detta! (Fast jag gör det 24/7)
Nu ska jag laga middag - sista dagen innan löning - vi har ingen mat.
Det blir en burk krossade tomater med gröna bönor med pasta till mannen. Stakars han!
Till mig blir det cambridge då jag vill spara maten till han...SÅ SNÄLL JAG ÄR!

Inga kommentarer: