Annica & Jennifer´s partaj

I lördags så var det som vanligt städ dag.
Försökte hålla dammsugaren tyst men det gick inte så vi väckte Matte & Tess som låg och sov.
På kvällen var det fest hos Annica som fyller 23 på måndag.
Tiden går sjukt fort!
Vi gjorde oss i ordning och pappa kom med 30 röda långa rosor som jag skulle ge till henne.
Matte körde oss dit.
Hon hade festen hos en kompis till henne som hade en jätte fin lägenhet men där var såå dött!
Där var några tjejer och jag & mannen.
Vi satte oss i balkongen direkt då där inte fanns plats i soffan i vardagsrummet.
Det var hemskt tråkiga tjejer då de knappt pratade med en, de låtsades som om man inte var där.
Tyckte lite synd om Annika då hon alltid är glad och sprallig, men hon var iheller inte nöjd.
Så efter några vodka redbull så kände jag av i kroppen att jag hade alkohol i mig.
De började spela nån kortlek i samband med drickandet men jag fattade ingenting.
Änu värre var det när mannen tjatade om att han ville därifrån så fort som möjligt.
När vi är på väg ut kommer där en kille som bara går rakt förbi oss utan att säga hej.
Jag blir så förbannad på sånna typer.
Hälsar man inte om man går förbi varandra i samma lägenhet, i samma rum?
Vi hälsade ialf men fick inget svar tillbaka.
Vi är inte 14 år och ska "leka" tuffa....jaja störde mig som f-n på det ialf.
Vi blev hämtade av Matte & Tess och jag ringer Jennifer då som blivit 25 i veckan.
Hon hade 25-års party med alla tjejerna jag hängde med under skol tiden.
Därför fasade jag för att gå dit.
Men efter att jag hade druckit några glas så släpade jag med mig mannen, Tess & Matte trots alla om & men ifrån deras sida.
Jag lovade att endast stanna där 15 min, men det var så trevligt så vi stannade säkert 1 timme.
Medans jag trodde det skulle bli otroligt dålig stämning när jag dök upp, blev det nått helt annat - det var super nice.
Alla var glada, alla var på fyllan och jag fick höra minst 10 gånger att de hade tyckt det var så kul att få träffa mig när de hörde att jag skulle dit.
Vi pratade om åren som hade gått, jag fick höra att jag hittat mig en snygg man =), de ville byta telfon.nr oooh - den tiden!
Den tiden med dem glömmer man aldrig!
Den ena tjejen har flyttat in i samma trappuppgång där jag bodde under den tiden.
Hon sa att det första hon tänkte på var mig - att det var där hon spenderade sin ungdom, i vår lägenhet i mitt rum.
Då får man nästen en tår i ögat!
När vi gick där ifrån tog vi en snabbis på McDonalds - varsin cheeseburgare som satt fint med alkoholen i kroppen.
Sen var det läggdags!

Inga kommentarer: