Sally <3 Sanna

Har nu varit med Sally hos Sanna & lille Khalil.
Det var så underbart med att få uppleva old times...att bara sitta & snacka.
Sist satt vi och galade om vem som hade gjort vad i Big Brother huset med en godis påse i ena handen och en drink i andra.
Nu satt man och kollade på när mamma Sanna ammade sin son och pratade om mitt giftermål och Sallys skilsmässa.
Helt galet sjukt hur tider förändras - så snabbt - så fort!
I vårt gäng ingick även Ylva men hon har flyttat sin kos till Italien och Claudia men hon hör inte av sig till någon av oss.
Så där satt vi - VUXNA!

På vägen hem beställde jag McDonalds mat som vi inte ätit på ÅR & DAR, när han frågar om jag vill ha kvitto....så skriker jag mitt i Sallys ansikte JA JAG VILL HA KVITTOT.....det var ett skämt ifrån min sida, men Sally skrattade nästan så hon pissade på sig, och jag kunde inte låta bli att skratta för att hon skratta så tårarna sprutade.
Aja, det var roligt om man var där.

Då började vi prata om skämtsamma minnen.
Som när vi gjorde en girl trip upp till Tidaholm när jag hade en pojkvän som satt där.
Det var jag, Sally, Ylva och Sanna.
Vi åkte kl: 4 på natten/morgonen och började med vårt första stopp på Midhem statoil för en himla massa kaffe och tanka fulltank.
Vi körde iväg så vi kunde vara där 10/11 på morgonen.
Vi hamnade i ett snö kaos på Sveriges nordliga vägar och tappade bort oss helt.
Tog en frukost på McDonalds.
När vi anlänt till platsen en söndag morgon så skulle tjejerna in till städerna omkring och shoppa medans jag skulle krama om min älskling under den tiden.

När jag kommer ut därifrån så skriker dem så att alla vakter och alla andra besökarna reagerade "Jennifer du har knull rufs HAHAHA"
Jag blev röd som en kratta och skämdes - givetvis hade jag ju inte det.
De skäller ut mig ordentligt för att under dessa 6 timmar hade de suttit i en bil för att INGET var öppet en söndag i dessa trakter hahaha.
När vi kommer ut ifrån området stannar en polis bil oss så vi får köra åt sidan.
Ber Sally att följa med i deras polis bil.
Vi andra sitter & är skit nervösa för ingenting men är 100% säkra att Sally gråter hahaha.
När Sally kommer tillbaka hade de tagit oss för att de aldrig sett våran bil i deras område HALLÅ?
Snacka om att ha koll på allt i deras lilla samhälle.
Sen hade de kommit fram att bilen inte var lovlig att köra, den var avställd hahaha....så hade inte Sally flörtat med dem så hade vi fått GÅ HEM hahahaha, vi hade ju inga pengar till tåg biljett precis.
Sen hade de även predikat för Sally att hennes kompis (JAG) inte var någon bra att umgås med för att jag hade en pojkvän som satt där han satt.
VA F-N HAR DET MED MIG ATT GÖRA?!?!
Jaja, vi är ju ifrån Malmö så svårt att hitta en FRI kille här ifrån hahaha.
Ok, det kanske inte var så roligt.
Men vi hade världens bästa girl trip haha.
Det var ju igentligen meningen att vi skulle övernatta på något varndrar hem, synd att vi inte gjorde det - det hade varit fetare haha.

Aja, nu idag när jag kommer hem så sätter jag på greys Anatomi boxen som jag lånat ifrån dvd samlaren Sanna - men efter 3 minuter tycker jag det var en konstig början (jag har inte följt denna serie) men så ringer Sanna & berättar att jag har tagit med mig säsong nr 2 LÖNT!
Riktigt irriterad är jag nu - så därför sitter jag här - och laddar ner låtar till henne som jag igentligen skulle ha bränt till henne idag men glömde det helt & hållet.

Nighty, nighty...

Inga kommentarer: