Thats life

Har jobbat för fullt, därför har man inte haft tid att sitta här inne. Fick reda på en positiv sak i helgen och jag blev helt överlycklig men jag vågade inte bli för glad.
Men vad händer, BARA för att jag var så lycklig så vände allt.
ALLT!
Jag har sådan lust nu att ta upp luren nu och skrika "Din äckliga**** ***, du har tagit ett liv ifrån oss, ifrån hans familj....era äckliga **** *** ** **** *** kan *** era **** ***.
SÅ MYCKET HATAR JAG ER!
Pappa höll med mig, har precis efter de tråkiga nyheterna ringt & skrikit hur förbannad jag var.
För FÖRSTA gången sa han lugnt "En vacker dag kommer det att vända, ta det lugnt" MEN han höll med mig i varje ord....första gången han inte sa emot mig när jag skrek alla fula ord jag kunde komma på....han satt helt tyst...det bevisade att han tyckte likadant.
Han sa iheller inget emot när jag sa att jag ville ringa hennes äckliga farsa och berätta vad dem är.
Jag vet inte vad jag ska få ut för det men jag vill bara att dem ska veta att dem har INTE makten.
Om vi bara hade varit hårda från första början.
NÄÄ, varför ska livet vara så här?
VARFÖR ska JAG vara sån som sitter och ältar & ältar dag in & dag ut?
Har precis ätit godis som jag skulle ha på min fest, jag blev så arg att inte ciggen räckte för mig!
Nu sitter jag här för att jag VET att jag inte kommer att somna på flera timmar fastän jag ska upp 5.30 imorgon, för jag kommer att ligga & tänka på vad jag kan säga till den äckliga psykopatiska familjen.
Sen är det också så jävla lätt att lägga all skuld på dem.
HAN, han har också gjort feta fel, men det enda jag tänker är att han e svag.
Nä, så mycket hat har jag aldrig haft för någon/några i mitt liv, och kommer förhoppningsvis aldrig ha.

Back to normal!

Ni som läser - ni e inte många I know, men jag har kommit av mig helt & hållet här inne.
Detta har blivit en livsblogg, en dagblogg inte en viktblogg som det skulle vara igentligen - och endast det.
Men händer det inget i ens liv så får man ta till Disney temat som jag hade och kommer att fortsätta på när jag har mer intresse till det.
Och när det händer mycket i ens liv så är jag bara tvungen till att få ut lite utav ilskan eller vad det nu kan va.

IALLAFALL!

Om ni är intresserade så har jag inte gått på toa på flera dagar nu - jätte jobbigt för att jag är uppsvullen i hela magen & mannen undra om jag blivit gravid på en dag - inte kul!
Har ont som fan hela tiden är inte hungrig vilket inte är så konstigt när jag inte får i mig något mer.
Fick ett råd av en vårdtagare att köpa linfrö som tydligen ger en svag laxerande effekt.
Det provade jag att lägga på gröten imorse men inga resultat.
Funderar starkt på att sjuka mig imorgon för att jag mår inte så bra för tillfälligt både psykiskt & fysiskt.
Psykiskt - har jag precis fått ur mig lite om vad.
Fysiskt - Stopp i magen, har fruktansvärda smärtor i ryggen som har börjat gå upp mot nacken och jag MÅSTE ringa vårdcentralen imorogn angående detta.
Måste även gå till en hälsokost affär då jag måste ha tag på något som gör mig piggare. Är trött heela tiden och det är jobbigt.
Har ingen livs glädje längre.
Ska ha partaj om 2 veckor och har varken pengar till det eller något att ha på mig då jag ser ut som en flodhäst.
Jaaa, min röv e stor som en flodhästs.
Hade jag ändå varit smal så hade jag iallafall sett ut som J´Lo.
En somal sa en gång till mig när jag var som störst för några år sedan - då gick jag alltid med basker, inbakade flätor, snoop DD i hörlurarna öronhängen stora som mitt ansikte "Jag tror det var meningen att du skulle vara "black" han tyckte jag påminde om hon....hhm nu minns jag inte namnet...hon va grym iallafall fastän hon bara kom ut me en känd bra låt haha. Har för mig hon sjöng me Missy E.
Jaja, sen när jag blev halvt smal sa han "J´Lo" du blir aldrig av med asen.....men dina buppies har försvunnit och en ledsen min...detta skulle vara min bästa klasskompis men när jag förstod att han hade kollat in mina kroppsdelar så var han inte det längre!

Var jag fick allt detta ifrån minns jag inte....kan i & för sig kolla tillbaka i texten men *ORKA*

*Jag vill ha ett nytt jobb
*Jag vill ha en ny kropp
*Jag har blivit kraftigt missnöjd me min näsa också, så en ny sådan hade inte skadat
*Jag vill ha min bror tillbaka
*Även T & Z men det lär jag aldrig få
*Jag vill ha min energi tillbaka
*Mitt festhumör
*ALLT
*JAG VILL VARA NÖJD!

***Har för mig artisten hette Trina***

Inga kommentarer: