Dofter



(Kom på att jag luktat på en Chantal Thomas parfym, den var härlig & sexy design)

Idag e jag leeeedig.....SOVMORGON!!!
Så skönt!

Mannen hade redan vatt nere & köpt frukost, goda ostbullar men jag fick sitta där me min havregrynsgröt me kanel, äppelmos & mjölk.

Idag skulle vi igentligen måla om hallen men vi fattas en roller och skydds papper till golvet och det va hemma hos pappa så det sket sig idag.

Åkte iallafall till jägersro center och mötte upp min söta lilla gravida kompis.
Såå sööt!
Asså man ser inte att hon är gravid om hon har jackan stängd.
Men såå gulligt!

Såklart shoppade hon loss som hon alltid gör.
Hon måste köpa något i varje butik man går in i.
Inte kul att följa me henne på hennes runda när man går bakom luspank ALLTID!
Fastän jag inte hade tänkt att köpa något så gick jag runt på H&M och provade enstaka plagg.
Det var ett STOORT steg för mig att bara ta kläder & gå in i omklädningsrummet.
Man har ju gått ner 3 kg, och det SYNS...eller ja, magen är inte lika uppsvälld som för några veckor sedan då jag såg gravid ut haha.
Usch, nää det är inte roligt.

Vi hamnade på skopunkten och hon hittade 2 par stövlar, vi var där i över en timme för att hitta ett par tredje stövlar där inne, för att köper man 3 får man den billigaste gratis.
Så kom hon på att jag hade förälskat mig i ett par gråa fodrade stövlar - så hon köpte dem till mig i tidig födelsedags present....HAPPY!
Nu hade jag i&för sig svarta byxor på mig, så jag undrar om de hade passat till ett par jeans. Inte lika snyggt som till svart men de var ändå härliga!

Jag letade & letade efter en parfym till mannen men de jag hittade luktade inte så gott som jag hade för mig.
Så nu när man kom hem så sa han att han vill hellre ha kläder/skor/jacka än en parfym. Eller pengar undansparade till hans körkort. Men vaddå ska jag ge honom pengar som han kan spara i present. Så tråkigt ifrån mig ialf. Men det är ju det han vill ha så det får bli så. Det underlättar ju också för mig & MIN PAPPA hahaha om han få sitt körkort hehe.

Jag däremot hittade 2 nya dofter.

1. Lancome Hypnose
2. Naomi Campbell "Cat deluxe AT NIGHT" den är NY (jag har den vanliga)
Eller jag har igentligen ALLA hennes parfymer utom en som inte är god.
3.NYHET...Christina Aguileras parfym den var JÄTTE GOD och dessutom nice design hehe. (Hitta tyvärr ingen bild)

Jaja, nu ska hoppa till soffan me älsklingen och kolla på America funniest videos.

Inga kommentarer: