APELSINER!



Samma sak idag!
Malle ringer och väcker mig 9.30
Jag klickar henne för jag har 30 min till att sova.
10.00 vaknar

11.00 Promenerar till jobb medans jag pratar skit me Malle som ska till Ullared & shoppa me hennes paps.
Jag SKA me.
Kollar kalendern och jag jobbar den dagen såååå jävla typiskt.
Men kanske tur ändå för jag hade ändå inte kunnat handla något=(
Annars hade det säkert varit ett bra sätta att hitta julklappar bla.

12.00 börjar me att chefen kommer springandes till mig och säger att jag har skrivit total fel på en undersökning vi ska göra varje dag denna veckan ut.
Ska skriva in varje 15 min som omvårdnad eller bara medicin...blir galen på det, men vet att jag gjorde den perfekt i dag ialf.
Det var en lugn dag på jobb men jag var nått så fruktansvärt trött, vet ej varför.

Papsen & hans kompis kommer & hämtar mig & vi handlar lite frukt.
Fick lite extra pengar av honom för hundraelfte gången denna månaden.....få tårar i ögonnen som jag skäms...JAG VILL KUNNA KLARA MIG SJÄLV!
Men har man en import man så lär det ta lång tid.
Jaja, så länge där finns kärlek så är det inte största problemet.

Vaknade inatt av att en as het hand tog på min arm, det var min underbara man som tog täcket över mina armar för att jag inte skulle frysa.
Små saker betyder mest ibland.

Har nu kommit fram att jag ska köpa Hugo Boss parfymen (jag vet det finns många) men jag vet en som är såå super gooo, kusinen ska hitta den till mig.

Det blir iallafall mannens födelsedags present ifrån mig och en tröja som han behöver.

VV
Frukost + Lunch
8 knäckebröd 4p
9 Mortadella =( 4,5

Middag:

Valfri mängd Spaghetti 3p
Köttfärs 3p

18,5....perfekt - stämmer bra med gårdagens då jag åt för mycket.

Är bjuden hem till min kusin imorgon och hon skickade nyss ett sms att hon skulle handla god saker NEEEEEEEEEJ!!!
Jag vill inte bli frestad.
Det absoluta värsta är att om jag dricker alkohol som jag antagligen kommer att bli bjuden på så älskar jag att små äta.
VILL INTE!

Jag har en vårdtagares våg jag alltid väger mig på haha...
MED skor så vägde jag för ca;3 veckor sedan 77,5
Jag gick på Cambridge och gick ner till 74,5...alltså 3 kg...det ses som 2 kg tappat vatten och 1 kg fett.
Men sen började jag äta igen och följa VV´s koncept då gick jag ju upp de 3 kg automatikst.
MEN idag när jag ställde mig på vågen så stod jag på 75,5 vilket innebär att jag tappat 2 kg med viktväktarna på 1½ vecka **WWIIEE**
Så nu ska jag väga mig där en gång i veckan MED SKOR så vet jag om jag har gjort bra ifrån mig eller inte.

Köpte iallafall clementiner idag som blir mitt godis ikväll.
Och tar det även som små mellanmål imorgon.
Ville igentligen ha apelsiner men i den affären vi var i idag så känner pappa chefen & han avrådde oss att köpa dem för att dem var gamla & torra, så jag fick slänga mina hela 2 påsar med apelsiner tillbaka, & alla kollade på mig haha, som om jag ångrat mig för att jag inte hade pengar eller nått....men, men....
Vill försöka att äta äpplen men jag har aldrig varit en fan av det, bananer tycker jag dock om men det ger points=(

Aja, keep on fighting my girls...you know who you are.....the both of you!
Got non but luv 4 u my boos!!!

1 kommentar:

Unknown sa...

haha vet inte om d va mej du menade där i slutet hehe :p
Synd du inte kunde åka t Ullared :`(

Så fin Mannen e, som tar över täcket på dig igen så du inte ska frysa...

Å clementiner e så gott & visst kan man äta en hel skål!!! :D

Äpplen kanske blir godare om du skalar & tärnar dom (+kanel?), eller om du skivar & torkar dom...

Luv U hunnybunch! :*