Mån 8/10-07


VILL HA Elektronisk points våg

Har jobbat hela helgen + idag så jag har ingen ork att skriva lika mycket som jag gjort i tidigare inlägg!
Kan endast tillägga att jag gick på Cambridge en vecka för att "rensa kroppen" på slagg produkter och idag började jag på Vikt Väktarna.

Tänkte skriva vad jag har ätit idag!

Frukost: Havregryns gröt, 1 dl lätt mjölk, 1 msk äpplemos = 3 p
Lunch: 3½ knäckebröd, 7 kalkon pålägg = 3½ p
Mellanmål: 2 Singoalla kex = 3 p
Middag: 1 dl ris, Kött gryta, 1 dl Godmorgon Juice = 6½ p

16 points har jag ätit idag och jag har 4 points till att förbruka.

Kan tillägga att de här Singoalla kexen blev jag bjuden av en vårdtagare och kunde inte motstå.
Men att en innehåller så mycket som 1 ½ points visste jag inte.
Tänk på när man kunde prega in ett helt sånt paket, då hade man ju ätit upp alla sina dagliga points med en gång.
Jag undrar igentligen hur många points man kan äta en "vräkar dag"?
Tänk att börja en frukost med äggröra stekt i smör, med sucuk (fet korv) äta med vitt pita bröd och en ostbulle med smör och fet ost på.
Dricka ett stort glas juice.
Middagen bestå av Burger King med extra ost, lökringar, chili cheese och dippa till pommesen.
Sen på kvällen äta en stor påse chips med dippa, lite choklad & lite godis och svälja cola till det.......MAN MÅSTE VARA UPPE I ÖVER HUNDRA POINTS!!!

Iallafall vi jag bara poängtera att jag inte brukar äta på detta viset.
Men har varit nära på haha.

Det jag har ätit idag är jag nöjd med, kan inte tänka mig att äta något mer så även om konsulenterna säger att man SKA ÄTA UPP SINA POINTS, annars går man inte ner i vikt, ja idag får jag faktist spara dem till imorgon eller helgen.
Men visst klockan är inte mycket och jag är ledig imorgon så vem vet om jag tar något lite att äta senare.
Men då lovar jag att jag skriver upp det!

Jag ska klara det!
Vi ska klara det!

Vanilla + Chokolate = SANT!

You know what I mean=)

Uppdatering: Jag åt 2 VITA skivor bröd med den ena rödbetssallad och den andra creme Bonjour vitlök.
Inget smart val men det fyllde mina points iallafall =)

4 kommentarer:

Unknown sa...
Den här kommentaren har tagits bort av skribenten.
Unknown sa...

Hey Good-lookin`!

Konstigt att skriva blogg som jag gör nu men baby, har läst och jag förstår en del (u know who I mean) men bry dig inte, vad har han lixom? Eller hur!
Du har livet framför dig (omg) och en prins bredvid dig (för att inte snacka om hippien här nånstans;)
Men allvar - han e förbi (förbi sig själv t.o.m.) o jag tror han säger en massa skit bara för att han mår så j-la dåligt själv! Get my point?!

Nästan säker på d för d finns ingen annan anledning!
However, så minns du oxå saker som hänt mig, (som jag berättat för dig ang samma person?)

Jag fick en uppenbarelse (haha skojar) men jag tänkte på dig och J när jag gjorde min blogg för att uppmuntra. (om han kanske vill en dag) och som en liten surprise så blev jag faktiskt uppmuntrad själv oxå men, jag e ju en hippie som blir hög på allt! :D

Whatever, u know I love You!
Hälsa Prinsen från mama jama! ;)

Unknown sa...

Ps. Ett litet hett tips här: man brukar svara på kommentarer. Annars d nonchigt o det har man rätt att var om man känner så men, man gör inte så mot en stackars oskyldig hippie som jag ;p eller hur. Whatever, puss!

Unknown sa...

Har bytt namn & adress: http://girlsuperfly.blogspot.com/
KRAM!