BIANCA RYAN






Nu går jag i mammas spår att sätta in en underbar låt som betyder så mycket för mig.
Vad den betyder vet jag inte, allt..!!!
Det bara sprutar ut ifrån ögonen när jag hör denna låten MED denna artisten.
ALLA känslor bara kommer fram....
Den som inte känner med när hon sjunger kan inte ha känslor....alltså ja, skit samma vet inte vad jag ska skriva, får liksom inte fram något, är stum bara jag hör henne sjunga just denna låt.

Jennifer Holliday "And I´m telling you I´m not going"

BIANCA RYAN ska det vara "And I´m telling you I´m not going"

Nu vet jag tyvärr inte hur man sätter in videon (det får mamma hjälpa mig med)
AAhh, kan lyssna på denna låten hur många gånger som helst!!!



P.s När hon uppträder med denna låten för första gången i America´s got talent är hon endast 11 år....ja, ELVA ÅR!!!

*LOVE*

1 kommentar:

Unknown sa...

Ja jag får tårar i ögonen när jag hör henne sjunga, helt fantastiskt. Här är en video när hon sjunger i Washington för presidenten på en julgala. http://www.youtube.com/watch?v=xPcU3Ca-H5U