Mirror, mirror on the wall, tell me..am I the fatest OF ALL?



Så..börjar vi ett dygn senare...skrev ett ovanligt bra inlägg igår men det gick såklart inte att skicka så jag sket på det och stängde ner för att lägga mig...trodde jag ja..nää, låg & vred mig halva natten & sen vaknar 5.30 för att man ska börja jobba...AS TRÖTT!'

Igår hände iallafall inget... kanske lite mer än vanligt vi (mannen) målade hallen vit.

Den var vit innan också men smutsig efter vår underbara goa vovve som hatade att vara ensam hemma & hoppade på väggarna efter att lekt i geggemoja ute i regnet.
Jaja, nu finns där inga spår (tyvärr)!
Men jag har hittat en snygg spegel att ha i hallen.

Och tänkte en smides hatthylla och en smides skohylla men det ville inte mannen så vi får se.

Får börja me spegeln ialf som han tyckte om. STOR e den och det ska den vara, så jag kan se mig själv och inse hur stor jag igentligen är.

Sen vill jag antingen ha 2 lampr/ljus stakar på varsin sida av spegeln eller varsitt foto av Zita & Tyson förstorade såklart!
Jaja, en sak i taget!
Som jag oftast gör när jag jobbar dag så tar jag bussen nu när det är kol svart ute men idag skulle kusinen också jobba så vi möttes halva vägen och late jäveln hade beställt taxi haha.
Han peya så jag bara hängde me=)

Dagen var jobbig...mycket att göra på jobb, men så är det alltid för oss vikarier.

Dessutom har jag en 75% tjänst för tillfälligt men jobbar 100% för att jag får många extra turer som jag inte kan tacka nej till.

Men för tillfälligt är jag så trött så jag bara vill vara hemma, men det tillhör väll "the hard woking life".

Idag när jag kom hem gjorde jag fisk vilket är ovanligt men jag måste rensa frysen denna veckan så jag kan frosta av frysen innan vi storhandlar när det är löning!

Nu håller mannen på att ändra alarm signal på hans telefon JAG BLIR GALEN!
Jaja, efter att lagat mat såg jag ett avsnitt av "One tree hill" så jag bestämde mig att kolla på dvd´na jag fick när jag vatt på McDonalds för ca;1 år sen haha då fick man första & andra säsongen gratis me ett meal.

Så nu har jag sett första säsongen och somnade till såklart i soffan.

Vaknade & nu sitter jag här.

Ska lägga mig tidigt idag har jag beslutat mig för jag orkar inte vara så himla trött på jobb varje dag.

Snart börjar PRISON BREAK....*wow* va man har längtat!

Då var det snaks till det innan som jag ersättit me apelsiner men nu har jag INGEN FRUKT hemma....*gråter* har bitit ihjäl naglarna nu bara för det.

Tur där inte är kalorier i naglar!

2 kommentarer:

Unknown sa...

Var finns spegeln? ;)

~*♥*~ sa...

Spegeln finns på Ikea!