Nothin




Ja, idag har jag nothin att skriva.

Vakna 10
Promenerade till jobb 11
Börja jobba 12
Sluta jobba 20
Kommer hem, duschar & nus itter jag har som en zombie.

VV

Frukost: 2½ knäckebröd 1p
1 burk Makrill 4,5p

Lunch: 1 tugga på kusinens kebab...=( (räknar 1p)
3 knäckebröd 1,5p
6 skivor kalkon mortadella 3p (tror att det är mer men har inte hittat dem i points boken)

Middag: Makaroner (Valfri mängd) 4p
1 påses Cheezini 4p
1 dl mjölk 0,5p

Mellanmål: En halv Twix...3p

22,5 points har jag ätit idag.

Som sagt ska jag igentligen bara äta 20 points men den jäkla twixet som Erkan var tvungen att dela med mig förstörde allt.
MEN...jag har ju tagit en rask promenad till jobb & CYKLAT i nästan 8 timmar så de pointsen förtjänbar jag....alltså det är mina "tränings" points...vet ej va dem kallas!

Ska dessutom tillägga att ni inte ska tro att jag inte äter grönsaker & frukt...det gör jag...speciellt grönsaker men eftersom där inte finns points i dem så skriver jag aldrig upp dem här.....Så det e så....

Tänka över denna dag...ja att makrill i tomatsås tog för många points så det vill inte jag äta igen.
TWIX ska jag definitivt inte äta igen...men guuu va jag njöt!
Och Cheezini såsen var iheller ingen höjdare men det e ju mannen som sköter matlagningen när jag jobbar kväll och då får man äta det som ställs fram =)

Nu har jag fått mig en funderare....Vad ska vi laga för mat den 13 November? Då blir det middags bjudning för de absoluta närmaste och det ska vara en good måltid när de kommer hit.
Men hur kan man laga mat bättre en sin mamma?

Tack & Hej Leverpastej!

1 kommentar:

Anonym sa...

Allt är tråkigt! Men jag är stolt över dig o att du håller piskan nära =) DU är en Väktare hehe Puss