Öh, eh!?

Den första rara söta rösten jag hörde idag var ifrån min arbetskollega...nää, jag hade inte släpat me någon för natten.
Jag hade försovit mig.
"** e du vaken?
-öh ja....*snark*
"Vet du om att du ska jobba idag?
-öh ja, VA, VA, VA, VA....*grymt*
Hahahaha, har du försovit dig?
-eh jaaa, jag e där på 3 min........YEAH RIGHT!
"Haha, ja ta dig den tid det tar, vi ses sen
-Klick

Sprang upp tvätta mig snabbt som fan satte på kaffet, hann dock bara dricka en hetskopp & hetsrökte 2 cigg medans jag la make up.
Klädde på mig & ringde fajjan som fick komma & hämta mig.
Var på jobbet 8.00 en timme senare än jag igentligen börjar.

Cyklade iväg och gjorde mitt jobb.

Stannade över för att paps skulle hämta mig men då ringer min kära väninna och säger att HON kommer att hämtar mig för att hon har fått sitt körkort idag...*wwiiee* GRATULERAR!
Nu e d bara JAG som inte har körkortet och efter så många år känns det som jag sldrig kommer att ta det iheller.
Jo, hon var väldigt koncentrerad men d fattar man när man bara har haft det i 3 timmar hehe.
Men det kändes så nice när hon satt där, ville att d skulle va jag.
Vet inte varför jag kände så, har liksom aldrig kännt så när jag åkt me mina andra kompisar, kanske för att man var van vid dem, de har ju i princip alltid haft körkort.
Ah, d var härligt, good music, försökte ha nervevade rutor för att styla men det var för kallt hahaha.

Mannen var hemma när jag kom eftersom han också försov sig imorse & det var MITT fel.
Men han stannade hemma.
Han lagade god mat till mig & sen mös vi hela dagen i soffan.
Han har gått & lagt sig & jag sitter här & bloggar om mitt tråkiga liv men det som gjorde dagen var att nu vet jag vad jag ska köpa i julklapp till plastpäronet & mamsen & kompisen.
2 dvd filmer till PP
Det blev "Die hard 4" och "Shooter"
Mams: SECRET!
Kompisen: Ett par söta & mysiga dunn tofflor. jag har likadana men i leopard såklart vilket hon hatar haha, så det får bli hennes favvofärg om jag hittar bebisblåa.
Ja, man har inte så mycket att skriva idag så jag lägger ner.
Roligare att lägga upp bilder på man vill ha & köpa till andra!
Så jag började i detta inlägget.
Min vigselring som jag en dag ska få mig på fingret!
En av de få brudklänningar jag tycker om.

Inga kommentarer: