KLÄDER


City snyggt!

Idag har mamsen beställt kläder, såå fina.
En skit mysig vinterkappa, as läckra svarta stövlar och en såå fin klänning som jag SJÄLV VELAT HA!
Det var så kul när hon visade mig den och att jag själv velat ha den.
Nu tänker ni....VA E D FÖR KÄRRING STYLE DU HAR.....näää så är det inte....Det är MIN mamma som har NIIICE style, hon kan modet bättre än jag själv...haha vet inte om det ska vara pinsamt eller vad men det bevisar ju bara att my mum is a fashion pingla.

Jag önska bara jag hade en fet plånbok kunde gå in i butikerna och bara vraka & välja, shoppa som en galning, utan gränser.
Minns inte sist jag köpte kläder, har liksom skräck för omklädningsrummet.
Vågar bara inte gå in där.
Men, men jag e på G.
Jag har långsiktiga mål, det har jag nu lärt mig.
Innan (och nu ifs) så trodde jag att jag kunde vakna upp smal, men nu tar jag en dag i taget...ska inte gå under för att jag syndat en dag, utan tar tag i det direkt efter.

Så nu är jag nöjd.....men inte att gå på stan=(

Tänker på min födelsedag snart....om en månad exakt...minus en dag.
Ja då hade jag velat va snygg & smal, ha nya snygga kläder på festen som ska firas några dagar efter. Mmm, yeah right...går säkert ner 2 kg om ens det tills den dagen.
Vill ha en snygg tight klänning som jag bara älskar eller en snygg kjol....favvo plagget.
Men kommer förmodligen bli mina tråkiga leggins eftersom jeansen inte passar....USCH.....WHY ME!!!

1 kommentar:

Unknown sa...

Tack min älskling! =)