Rosa halsduk



Vaknade 11.40..**WWIIEE**, fatta som jag fick tvinga mig själv att sova så länge och det var helt underbart. Gjorde mig iordning och skulle iväg till jobb, då kommer mannen hem ifrån skolan, han hade slutat tidigare idag.

Jag power walkar till jobb och det är IS kallt ute.

Sådan tur så stickade svärmor värsta tjocka långa ROSA halsduken till mig som jag virade om mig.

14.00 jobb.
Även denna dag på jobb var lugn, skönt!
Pappa ringer mig för att hämta mig MEN säger att det är min farbror som står utanför jag blev fly förbannad.
Eftersom han VET att jag vägrar att bli hämtad av honom och tar hellre bussen så hade han inte meddelat mig det i förväg.
Antar att han hade tagit en öl eftersom det är fredag och därför inte kunde hämta mig.
Jaja, när han väl står utanför porten så hoppar jag in där BAK i bilen hahahaha. Bara för att jag inte ville prata haha.
Han fick kör mig raka vägen hem till min kusin.

Kommer fram till min kusin där även hennes syster är (min andra kusin) som jag inte har träffat på år & dar.
Det var var trevligt.
Vi satt och kollade på Idol och åt gottis.
Jag är faktist nöjd med att jag inte tog så många bitar.
Räknade givetvis inte pointsen MEN jag hade inte ätit middag idag så visste att jag hade mer än hälften av alla points kvar.
Plus att jag drack Cola light vilket jag avskyr men det gick ner.

Gathania förlorade, tyckte om henne lite på något sätt men idag valde hon helt enkelt fel låt. Annars tycker jag om Andreas, antar för hans söta skånska charm och Marie Picasso är ju en naturbegåvning, hon kan sjunga ALLT.
Mattias upptäckte jag idag, han var super...kan också att ha & göra me vilken låt han sjöng hehe.
Kusinen körde mig hem och nu blev mannen glad av att se mig.
Men det var hans eget fel att han inte ville följa me.
Han var istället me en killkompis och jag blev så glad, han behöver kompisar.
Haha nu tycker ni att han är en enstöring, näää, han e bara en import!

Har inte räknat points!
Havregrynsgröt
1 dl mjölk
1 knäckebröd
2 skivor kyckling mortadella
Godis & pepparkakor...(vilken julstämning man fick i munnen)

O.B.S...........Min kusin sa att det ser ut som om jag gått ner lite i ansiktet sedan sist jag var hemma hos henne.

Vi var väll där för ca; 1 månad sedan och då minns jag att jag vägde 77,5 på deras digital våg (tio gånger bättre än vårdtagarens hehe)

Och NU IKVÄLL vägde jag 74,3 **wwooohhooo**

Det känns bra att INTE ha en våg hemma då blir man såå glad när man väl hittar en våg.
DET bevisar att jag HAR varit DUKTIG!!!

Nu ska jag gå & lägga mig....har förrästen kommit fram till vad jag ska laga för mat den 13 november så I´m happy about to...hittade nämligen ett recept som jag måste prova först denna veckan & se hur det smakar men det är typiskt något MIN MAMMA kommer att tycka om HOPPAS JAG!
P.s Ja, mams det var menat till dig! I LOVE YOU!!!

3 kommentarer:

Unknown sa...

gumman, jag gillar inte ordet "import" (lite nervärdernade) men d e kanske bara jag som e lite känslig :} ok so spank me :/ (softly:)

Unknown sa...

Förövrigt så är du super duper duktig!!!!! Älskar daj!

~*♥*~ sa...

haha, nää ta det inte så seriöst det är bara på skämt ju haha.......HUMÖÖÖÖRRR....jaja tack ändå puss!!!