Test

Här om dagen fick jag ett mail av min f.d svägerska - jag svarade dock inte på det då man skulle skicka vidare till alla andra på mail listan - men då jag vet att alla mina vänner hatar sådana här test & kedjebrev så jag klistrade in det här och svarar här - så vet ni lite mer om mig, förrutom om min tråkiga vardag!

1. Vad heter du? Jennifer
2. Vad är det för färg på byxorna du har på dig? Svarta
3.Vad lyssnar du på just nu? Tv´n i bakgrunden
4.Vad gjorde du igår kväll? Tränade och satt vid datorn
5. Vad var det sista du åt? Frukost - 3 mackor
6. Hur är vädret hos dig just nu? Grått & trist
7. Den sista personen du talat i telefon med? Pappa
8. Det första du lägger märke till hos det motsatta könet? Personliga stil...!?
9.Gillar du personen som skickade detta till dig?Yes - Annica (min lillebrors ex fästmö)
10. Hur mår du idag? Sådär i tankarna men vill ut & promenera
11. Vilken är din favoritdryck? Vatten
12. Favorit alkoholbaserad dryck? Orgasm
13.Favoritsport? Är jympa en sport??? Annars är konståkning härligt att titta på
14. Hårfärg? Kastanje brun
15. Ögonfärg? Bruna
16. Soluppgång eller solnedgång? Solnedgång
17. Syskon och deras ålder? Johan snart 21 år
18. Favoritmånad? (er) April, Augusti och november
19. Senaste filmen du såg? Minns inte - men programm på tv var det "Våra bästa(värsta) år
20. Favoritdag i veckan? Hade jag haft normala arbetstider hade jag svarat fredag
21.Favorit hobby.. Drömma mig bort... men nu har jag fastnat för JYMPA
22.Är du för blyg för att bjuda ut någon? Ja
23. Favoritlåt(ar)? Hhm många, men just nu Snoop Dogg feat Robyn "Sexual eruption"
24. Sommar eller vinter? Vår
25. Kramar eller kyssar? Kyssar med kramar
26. Favoritresemål? Vet inte - alla har deras charm
27. Vilka länder har du varit i? Sverige, Danmark, Tyskland, Polen, Slovakien, Frankrike, Spanien, Turkiet, Syrien, Tunisien, Norge
28. Vilka länder vill du åka till? Brasilien, Kuba, Venezuela, Kenya, Ryssland, Florida, New York, Malaysia, Mauritzius, Bahamas, Jamaica och Sicilien
29. Hur bor du? Lägenhet med min man
30: Vad läser du för böcker? Verklighetsbaserade
31. Bästa böcker du läst? Gömda böckerna, Pojken som kallades Det böckerna och Såld
32. Hur ser din musmatta ut? Miranda nallen motiv
33. Favoritspel? Snake på gamla nokia telefoner annars gamla nintendo med super mario eller Donky Kong + alla sällskapsspel
34. Vad var det senaste du köpte? En hårsnodd på Friskis & Svettis haha
35.Favorit kläder: Tunika med leggins - avslappnat
36. Är du romantisk? Ja
37. Vad ska du göra imorgon? Storstäda bla
38. Stökigt eller välstädat? Välstädat
39. Värsta fobin? ORMAR
40: Favorit djur? NÄSTAN alla, men HUNDAR är mitt ALLT
41. Vad samlar du på? Miranda nallar (men det har nog lagts åt sidan) Disney filmer är min nya samling
42. Bästa tv serier genom tiderna? Beverly Hills, Melrose Place, Desperate housewives och Prison Break
43. Vad är ditt dröm jobb? Ta hand om hundar eller hudterapeut
44. Om du hade bestämt själv just nu - vad hade du gjort? Åkt med Sally till Gran Canaria
45. Vill du ändra något i din familj? Japp, jag vill att min lillebror får lite förnuft och vaknar upp och kommer tillbaks
46. Senaste sms:et du fick? Ifrån Sally igår - Ok, jag är ledig.. bara ring, puss
47. Senaste sms du skickade? Vi kan prata imorgon om du inte jobbar. Puss luv u my sugarpie (skickat till Sally igår)
48. Vad hade du gjort om du hade vunnit 153 miljoner?
WOW - då hade jag köpt 4 stora villor bredvid varandra, en till mig & min man, en till mamma & hennes man, en till pappa & en till mormor. Byggt ett hus till mina svärföräldrar i Turkiet, rest iväg med mina allra närmaste vänner och shoppat ihjäl dem, skänkt pengar till alla bra hundorganisationer och själv öppnat upp något för att ta hand om hemlösa/problem hundar.

2 kommentarer:

......... sa...

Låter bra!
Vinn nu 153 mille!!!!!!!!
PUSS!!!! :)

~*♥*~ sa...

Hehe, får se ikväll - spelade på Lotto i onsdags och idag - men vet inte hur man kolalr upp det så får nog lämna in dem i butiken...men STOR chans haha